شناسهٔ خبر: 33504042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قول مساعد استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکلات مردم

استاندار خراسان جنوبی گفت: با سفر به شهرستان‌ها و احصاء مشکلات، برنامه‌ریزی‌ها بر‌اساس کار کارشناسی و مطالبات به حق مردم استان انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان قاینات صبح امروز وارد شهر آرین شهر شد و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در ابتدای ورود به این شهر با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با ذکر فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

ورود استاندار به آرین شهر و بازدید از ورودی شهر

محمدصادق معتمدیان صبح یکشنبه وارد آرین شهر در شهرستان قاینات شد و از سوی امام جمعه آرین شهر، فرماندار قائنات و وی قرار است در این سفر دو روزه از شهرهای آرین شهر، اسفدن، خضری و روستاهای کرغند، نیمبلوک، تیغاب، خرم آباد و سینیدر بازدید کند.

بازدید از پروژه‌های شهری آرین شهر، دیدار مردمی، بازدید از شرکت فولاد قاین، بازدید از مناطق عشایری، چمن مصنوعی، زندان، پادگان ارتش، نیروگاه سیکل ترکیبی، دیدار با نخبگان و میز خدمت و جمع‌بندی سفر از مهمترین برنامه‌های استاندار در این سفر دو روزه است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر خود به آرین‌شهر از محور ورودی آرین شهر بازدید کرد و با خانواده شهید سرافراز دفاع مقدس علی توانا در این شهر دیدار کرد.

مطالبات مردم با کار کارشناسی انجام می‌شود

معتمدیان ظهر امروز در جمع مردم آرین شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این شهر قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم آرین شهر گفت: با سفر به شهرستان‌ها و احصاء مشکلات، برنامه‌ریزی‌ها بر‌اساس کار کارشناسی و مطالبات به حق مردم استان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: به‌رغم فشارها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور ایران اعمال شده خواهیم توانست با تدبیر رهبر معظم انقلاب، تلاش دولتمردان و استقامت و مقاومت مردم از این شرایط نیز عبور کنیم.

برای کشور ایران بن بستی وجود ندارد

استاندار خراسان جنوبی افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری پروژه ساماندهی ورودی آرین شهر اجرایی و  عملیاتی شود.

معتمدیان یادآور شد: ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در منطقه غرب آسیا با 15 کشور همسایه دارای 8 هزار کیلومتر مرز مشترک است و برای این کشور قدرتمند بن بستی وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما