شناسهٔ خبر: 33503966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهت حضور در يونيورسياد جهانی؛ تركيب تيم تكواندو دانشجویان پسر و دختر ايران مشخص شد

تركيب تيم ملی تكواندو دانشجويان برای شركت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان شرکت خواهد کرد که به همین منظور از سوی کمیته فنی و مربیان ترکیب نهایی تکواندوکاران اعزامی به این رقابت‌ها در دو بخش پسران و دختران معرفی شدند.

ترکیب تیم ملی دانشجویان پسران در اوزان مختلف بدین شرح است: آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، میر هاشم حسینی (وزن 68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن 74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (وزن 80- کیلوگرم) و عرفان ناظمی (وزن 87- کیلوگرم) فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق به عنوان مربی و اصغر رحیمی به عنوان سرپرست هدایت ملی پوشان در این دیدارها برعهده خواهند داشت.

همچنین امروز (یکشنبه – 26 خردادماه) و پس از انتخابی نهایی که صورت گرفت، ترکیب تیم اعزامی دختران به این رویداد به شرح ذیل مشخص و معرفی شد: حدیثه پورکاظمی (وزن 49- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، زهرا شیدایی (وزن 57- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 73- کیلوگرم) هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

تکواندوکاران تمرینات خود را در سالن فدراسیون تکواندو تا قبل از اعزام پیگیری می‌کنند.

این رقابتها G2 است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان تعلق می‌گیرد.

سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹ از 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود و رقابت های تکواندو در این رویداد از 16 تا 22 تیرماه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/س

نظر شما