شناسهٔ خبر: 33503735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| واکنش سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به خبر رد درخواست غرامت از AFC

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز نامه رسمی مبنی بر رد درخواست غرامت بابت لغو دیدار با النصر عربستان به دست باشگاه ذوب‌آهن نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا که ابتدا قرار بود در کربلا برگزار شود، به دلیل مخالفت مسئولان امنیتی کشور عراق با برگزاری آن و به دستور مقامات AFC لغو شد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در آن زمان در کربلا حضور داشت اما النصری‌ها با اطلاع یافتن از لغو این دیدار به کربلا سفر نکردند. باشگاه ذوب‌آهن که اعتقاد داشت موضوع لغو این مسابقه زودتر به اطلاع باشگاه النصر رسیده است، در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار دریافت غرامت شدند.

یکی از رسانه‌ها امروز در خبری اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا این درخواست باشگاه ذوب‌آهن را رد کرده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در این مورد اظهار داشت: ما موضوع دریافت غرامت را پیگیری کردیم و هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا جوابی به نامه ما نداده و چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

احمد جمشیدی درباره اینکه باشگاه ذوب‌آهن چقدر متضرر شده است، افزود: رقم دقیقی نیست. به هر حال تیم به کربلا رفته و بعد به ما اعلام شده که بازی لغو شده است و بالاخره باید خسارتی به ما پرداخت کنند و کنفدراسیون فوتبال آسیا حتماً این موضوع را مدنظر قرار می‌دهد. در عراق نیز ناظر AFC به صورت شفاهی برای پرداخت این غرامت قول مساعد داده است.

او ادامه داد: هنوز چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده و اگر رد درخواست رسماً اعلام شود، در این زمینه اقدامات لازم دیگری را انجام می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد حق باشگاه ضایع شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما