شناسهٔ خبر: 33503699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وضعیت بازیکنان جدید و تمدیدی‌های استقلال مشخص شد

مدیران باشگاه فوتبال استقلال تهران مذاکراتشان را برای جذب بازیکنان جدید ادامه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سیاوش یزدانی مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان روند نهایی کار قراردادشان را با باشگاه استقلال تهران طی می‌کنند و به زودی آبی پوش می‌شوند.

از طرفی مذاکرات مدیران استقلال با وریا غفوری و سید حسین حسینی انجام شده و مدیر برنامه‌های این ۲ بازیکن امروز مجددا صحبت‌هایشان با مدیران استقلال را از سر می‌گیرند. بحث ماندن طارق همام بازیکن عراقی فصل گذشته استقلال نیز تمام شده و باید او را در لیگ نوزدهم نیز استقلالی بدانیم.

اما پروژه بعدی مدیران استقلال راضی نگه داشتن آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته این تیم است.

۸ روز تا سر رسید پرداخت به باشگاه کیپ تاون سیتی زمان باقی مانده و باشگاه استقلال در تلاش است تا تاریخ این سر رسید، پول باشگاه آفریقایی را پرداخت کند.

همچنین مدیران استقلال زمان لازم برای نگه داشتن امید نورافکن بازیکن قرضی شان از شارلوای بلژیک را از دست داده اند و به این ترتیب نگه داشتن این بازیکن، آخرین گزینه استقلالی‌ها برای خط میانی است.

اما خبر نا امید کننده برای هواداران استقلال درخصوص علی کریمی است که احتمال می‌رود با توجه به داشتن پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری این بازیکن از خارج از کشور، این بازیکن تمایلی به عقد قرارداد ۱/۵ میلیاردی با استقلال  ندارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین فرصت‌های استقلال در فیفا

مربی دروازه بانان استقلال مشخص شد

محمدی: مجیدی به همراه استیلی زوج خوبی را تشکیل می‌دهند/ وقت حمایت کردن از تیم ملی امید است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

نظر شما