شناسهٔ خبر: 33502082 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري همايش آشنايي با نحوه ورود به بازار سرمايه

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - نخستين کارگاه آموزشي -کاربردي آشنايي با نحوه ورود به بازار سرمايه و انواع روش‌هاي سرمايه‌گذاري توسط کارگزاري بورس بيمه ايران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين کارگاه آموزشي يکروزه با هماهنگي دفتر آموزش و پژوهش و کارگزاري بورس بيمه ايران، با هدف فرهنگ سازي درحوزه بازار سرمايه براي آندسته از افرادي که علاقه مند به حضور و فعاليت در بورس و همچنين آشنايي با نحوه سرمايه‌گذاري در بازار سهام و انجام معاملات بودند، در 22 خردادماه سال جاري و با حضور بيش از 120نفر از مديران و کارشناسان بيمه ايران در سالن همايش¬هاي ساختمان مرکزي اين شرکت برگزار شد.
بر اساس اين گزارش در اين همايش ،عرفان هودي مدير معاملات کارگزاري بورس بيمه ايران با معرفي بازارهاي مالي به تشريح سازو کار بازار سرمايه، انواع تحليل در بازارهاي مالي و همچنين مفاهيم مهم بورسي پرداخت و در انتهاي برنامه نيز به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
گفتني است بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته توسط مديريت آموزش و پژوهش و کارگزاري بورس بيمه ايران ، برگزاري سمينارها و دوره هاي آموزشي با محوريت سرمايه گذاري در بازار سرمايه ، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .
-->

نظر شما