شناسهٔ خبر: 33501683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

AFC نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن نداده است/ صادقی در آستانه تمدید قرارداد

کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامه‌ای برای رد درخواست غرامت ذوبی‌ها به این باشگاه نفرستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ ابتدا قرار بود در عراق برگزار شود که با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا و به دلایل امنیتی، این مسابقه لغو و به قطر منتقل شد.

این اتفاق در شرایط رخ داد که ذوب آهن برای برگزاری بازی به عراق سفر کرده بود و هزینه‌های زیادی برای این سفر متقبل شد، اما حریف عربستانی این تیم به عراق سفر نکرد. مدیران باشگاه ذوب آهن پس از بازگشت به ایران در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست گرفتن غرامت بابت لغو این مسابقه را کردند که ساعتی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که AFC پس از بررسی نامه باشگاه ذوب، درخواست آن‌ها را برای دریافت غرامت رد کرده است.

برای پیگیری این موضوع با احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفتگو کردیم که او در این باره بیان کرد:  هنوز نامه‌ای از AFC مبنی بر رد درخواست غرامت مان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما نرسیده و شایعه است.

البته با این حال شکایت ذوب آهن از باشگاه الزورا و میزبانی این تیم در عراق در حال بررسی است و رأی انضباطی آن در آینده صادر خواهد شد.

همچنین خبر دیگر اینکه دقایقی پیش مسئولان باشگاه ذوب آهن با محمدباقر صادقی وارد مذاکره شدند تا قرارداد او را تمدید کنند. او از صنعت نفت آبادان هم پیشنهاد دارد، اما پس از جدایی رشید مظاهری، مسئولان تیم سبزپوش در صدد هستند تا قرارداد او را تمدید کنند تا مشکلی در این پست نداشته باشند.

ذوب تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشده، اما قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرده است. البته محمدرضا حسینی و مظاهری نیز با عقد قرارداد‌هایی به سپاهان و تراکتورسازی پیوسته اند.

 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن ایران

نظر شما