شناسهٔ خبر: 33500607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ژسوس: احترام زیادی برای آگوئرو قائلم؛ غیرممکن است که منچسترسیتی را ترک کنم

مهاجم برزیلی سیتیزن ها در فصلی که گذشت، به دلیل درخشش سرخیو آگوئرو، فرصت های کمی برای بازی پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - گابریل ژسوس مهاجم برزیلی سیتیزن ها، عنوان کرد که هیچ برنامه ای برای جدایی از منچسترسیتی در بازی نقل و انتقالات تابستانی ندارد. سرخیو آگوئرو در فصلی که گذشت، مهاجم اصلی سیتیزن ها به حساب می آمد و در 46 بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها 32 گل به ثمر رساند. این موضوع اما، باعث شد که گابریل ژسوس به نوعی از ترکیب اصلی پپ گواردیولا بیرون بماند. 

به گزارش ManchesterEveningNews، درخشش مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها در فصل گذشته، باعث شد که فرصت های کمکی به ژسوس جوان برسد و از این موضوع باعث شد که گمانه زنی های زیادی در مورد آینده این بازیکن برزیلی به مطرح شود. ژسوس اما، عنوان کرد که نسبت به جایگاهی که سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی دارد، احترام زیادی قائل است. او در گفت و گویی با Dailymail، پس از پیروزی 3 بر 0 برزیل در مقابل بولیوی در رقابت های کوپا آمریکا، عنوان کرد:

آگوئرو اسطوره باشگاه و بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است. طبیعتا به عنوان یک بازیکن فوتبال، می خواهم که همیشه بازی کنم. با این حال، از این که می توانم به باشگاه کمک کنم، خوشحالم و احترام زیادی برای سرخیو (آگوئرو) قائلم. 

ژسوس که در ژانویه 2017 و با انتقالی 27 میلیون یورویی از پالمیراس به منچسترسیتی پیوست، در 100 بازی برای این تیم، 45 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 22 ساله، در نیمه دوم فصل گذشته، تنها در یک بازی به طور کامل در زمین مسابقه حضور پیدا کردند و همین امر باعث شد تا گمانه زنی ها در مورد آینده او افزایش پیدا کند. با این حال، ژسوس جوان اظهار داشت که آینده اش را در ورزشگاه اتحاد می بیند. او عنوان کرد:

فکر می کنم غیرممکن است که سرخیو منچسترسیتی را ترک کند و این موضوع در مورد من نیز صدق می کند.

نظر شما