شناسهٔ خبر: 33500030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیا نفعی برای کشتی دارد؟

سفر سرپرست فدراسیون کشتی به سوئیس و ابهاماتی در مورد آن

سرپرست فدراسیون کشتی در حالی صبح امروز برای دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی راهی سوئیس شد که پرسش‌هایی در مورد دلایل این سفر مطرح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز نعمتی صبح امروز یکشنبه به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی راهی مقر اتحادیه جهانی این رشته در سوئیس شد تا به دلیل آنچه گفت‌وگو با نناد لالوویچ عنوان شده، در خصوص مسائل روز کشتی بحث و گفتگو کند!

این در حالی است که بهروز نعمتی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی مدتی است سرپرست فدراسیون کشتی شده تا به محض برگزاری مجمع عمومی انتخابات، جای خود را به رئیس جدید دهد.

سفر احتمالی بهروز نعمتی به سوئیس از مدت‌ها پیش مورد انتقاد بسیاری از اهالی کشتی قرار گرفته بود و این عده معتقد بودند چه لزومی دارد وی که باید بزودی جای خود را به رئیس جدید فدراسیون دهد، به چنین سفری برود. به ویژه آنکه فدراسیون کشتی اعلام کرده نعمتی برای بحث و گفت‌وگو با نناد لالوویچ در خصوص مسائل کشتی راهی سوئیس شده و هنوز مشخص نیست آیا او تخصص و اشراف فنی کافی از وضعیت کشتی ایران و جهان را در این نشست دارد یا خیر؟

در حالی که همه فدراسیون‌ها از جمله کشتی با مشکلات مالی مواجه هستند و قطعاً مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش هم از این موضوع آگاهی کامل دارند، باید پرسید منظور این سفر چه بوده و چه دستاوردی برای کشتی خواهد داشت.

در این مورد دو احتمال مطرح است؛ اول اینکه نعمتی سفری رفته که بیشتر به رفع خستگی پایان دوره سرپرستی‌اش در فدراسیون شبیه است و دستاوردی برای رئیس بعدی نخواهد داشت.

دوم اینکه وی از وزارت ورزش چراغ سبز را برای ماندن در فدراسیون کشتی و حضور در انتخابات گرفته که اقدام به چنین سفری کرده است. اگر نعمتی به عنوان رئیس به فعالیتش در فدراسیون ادامه دهد طبیعتاً این سفر چندان هم نمی‌تواند بیراه و بی ثمر باشد اما زمانی که وی سرپرست است و باید بزودی از این رشته برود، طبیعتاً این سفر هم بیشتر همان دیدار و گفت‌وگوی عادی است!

نظر شما