شناسهٔ خبر: 33499953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

پیشنهاد وسوسه انگیز یووه و رئال به محمد صلاح/راه حل عجیب پوگبا برای انتقال به رئال؛ اعتصاب

روزنامه دیلی میرر از پیشنهاد وسوسه انگیز دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید به محمد صلاح خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و ‌به نقل از دیلی میرر، محمد صلاح در تابستان سال ۲۰۱۷ بود که با ۴۲ میلیون یورو از رم به لیورپول پیوست.

این بازیکن مصری در لیورپول بهترین دوران فوتبالی خود را تجربه کرد و دو فصل است که از بهترین‌های فوتبال جهان و اروپاست. او این شانس را دارد که برای دومین سال پیاپی در بین گزینه‌های توپ طلا قرارگیرد.

دیلی میرر نوشت که درخشش صلاح در لیورپول باعث شده تا دو مشتری بزرگ پیدا کند تا جایی که یوونتوس ورئال مادرید برای جذب این ستاره مصری رقم ۱۵۰ میلیون پوند را پیشنهاد داده‌اند که این بازیکن آن را رد کرده و می‌خواهد در لیورپول باقی بماند.

راه حل عجیب پوگبا برای انتقال به رئال؛ اعتصاب
پل پوگبا قصد دارد به هر نحوی در تابستان امسال از یونایتد جدا شده و راهی رئال مادرید شود.

به گزارش ورزش سه، پل پوگبا، هافبک ۲۶ ساله و فرانسوی منچستریونایتد علاقه ای به ماندن در اولدترافورد ندارد و ۳ سال بعد از انتقال ۱۰۵ میلیون یورویی به یونایتد، تلاش می کند زمینه انتقال خود به رئال مادرید و کار کردن زیر نظر زین الدین زیدان را فراهم سازد.

 
ABC مدعی شد پل پوگبا تصمیم دارد در صورت عدم توافق یونایتد برای فروش وی به رئال مادرید، دست به اعتصاب زده و در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند تا مدیران یونایتد چاره ای جز فروش او به کهکشانی ها نداشته باشند.

 
رئال مادرید قصد ندارد بیش از ۱۲۵ میلیون یورو برای جذب هافبک فرانسوی پرداخت کند اما یونایتد حداقل ۱۶۰ میلیون یورو می خواهد و همین اختلاف، شرایط را برای حضور پل پوگبا در برنابئو دشوار ساخته است. اما نکته خوشحال کننده برای رئال مادرید این است که در صورت انجام این انتقال، نزدیک به ۲۰ میلیون یورو سود به مینو رایولا خواهد رسید و به همین دلیل این مدیر برنامه جنجالی که اخیرا رفع تعلیق هم شده، تلاش زیادی برای رقم زدن این انتقال و حضور پل پوگبا در رئال مادرید خواهد کرد. زین الدین زیدان به شدت خواهان نهایی شدن این انتقال است و بعد از ورود ادن هازارد، حالا پل پوگبا هدف اول رئال مادرید در تابستان خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما