شناسهٔ خبر: 33499754 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مترو به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌رسد؟

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران درباره رسیدن مترو به نمایشگاه بین المللی سئول توضیح داد که این موضوع پیش از این مصوب شده بود.

صاحب‌خبر -

محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه احتمال دارد نمایشگاه بین‌المللی سئول دارای مترو شود، گفت: در زمان مدیریت من در مترو این موضوع مصوب شده بود که انشعابی از خط هفت مترو از میدان کاج به برج‌های آتی‌ساز، نمایشگاه بین المللی و ابتدای ولنجک کشیده شود.

در جلسه امروز چند تذکر از سوی اعضا شورا مطرح شد و اعضا نیز به یک فوریت تعدیل تعرفه‌های شهرسازی که ۱۵ بهمن ماه به تصویب رسیده بود، رأی دادند. در تبصره ۳ این مصوبه ما درخواست کرده بودیم تعدیل نرخ‌ها با توجه به دفترچه معاملاتی مصوب دولت تعدیل و نرخ‌های نهایی تا پایان خرداد به شورا ارائه شود که به نظر می‌رسد تا اواخر خرداد این موضوع تعیین تکلیف شود.

هاشمی تصریح کرد: برای آنکه مردم بلاتکلیف نمانند در جلسه سه‌شنبه پیشنهاد شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر درباره تکلیف کسانی که پیش از این عوارض خود را پرداخت کرده‌اند نیز توضیح داد: این موضوع در آیین‌نامه پیش‌بینی خواهد شد. آیین‌نامه اجرایی شورایاری‌ها نیز در این جلسه مطرح شد که پیشنهادات زیادی از سوی اعضا مطرح شده است. امیدواریم در بخش دوم صحن شورا که مدیریت آن با آقای امینی است، این موضوع تعیین تکلیف شود.

نظر شما