شناسهٔ خبر: 33499694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

شروع رسمی کار امیدها با فرهاد

مجیدی: مطمئنم به المپیک می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: «من همه بازیکنان ازجمله کسانی که در خارج از ایران هم توپ می‌زنند رصد خواهم کرد و در صورت لیاقت به تیم ملی دعوت‌شان می‌کنم. مطمئن باشید این تیم را به المپیک خواهم برد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، نخستین تمرین تیم ملی امید با سرمربیگری فرهاد مجیدی عصر روز گذشته در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد. اصحاب رسانه استقبال خوبی از این تمرین به عمل آوردند و چند هوادار نیز در کنار زمین حضور داشتند. مجیدی همه‌کاره تمرین و داور بازی درون تیمی بود و با هر اشتباه بازی را متوقف می‌کرد تا به بازیکنان تذکر بدهد. وی همچنین با فرشاد ماجدی دستیارش که در استقلال نیز با وی همکاری داشت مدام در حال مشورت بود. از مهم‌ترین بازیکنان حاضر در تمرین می‌توان به مهدی نوراللهی، محمد بلبلی، محمدامین اسدی، طاها شریعتی و... اشاره کرد. محمد حبیبی، دروازه‌بان سال‌های نه‌چندان دور باشگاه ملوان بندرانزلی به‌عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار مجیدی در تمرین حضور داشت. نفراتی مثل حمید استیلی، مرتضی محصص، ابراهیم شکوری، اکبر محمدی و... نیز از حاضران در محل تمرین بودند.  مجیدی درحاشیه تمرین در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به صحبت پرداخت.

وی گفت: «وقتی که با من در مورد تیم امید صحبت کردند، بدون فکر کردن قبول کردم. مطمئنم با این جوانان این تیم موفق می‌شود و بعد از سال‌ها به المپیک صعود می‌کند. درست است که در بحث مربیگری تجربه زیادی ندارم، اما در دوران بازیگری و مربیگری با مربیان بزرگی کار کردم و 6 ماه در اسپانیول حضور داشتم. سرمربیگری در عرصه ملی تجربه جدیدی برای من بود و دوست داشتم خودم را محک بزنم. اعتقاد دارم برای به دست آوردن چیزهای بزرگ باید تلاش کنیم و در تیم امید این تلاش چند برابر خواهد بود. معتقدم چیزی نبوده است که من بخواهم آن را به دست بیاورم و در آن ناموفق باشم.»

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی‌اش از این تیم گفت: «استقلال خانه من و بخشی از زندگی و قلب من است، اما در این شرایط مدیران تصمیم گرفتند مربی خارجی استخدام کنند. خوشحالم که مربی بزرگی به این تیم آمده است و از فتحی برای انتخاب این مربی تشکر می‌کنم. در تیم استقلال بازیکنان خوب و بزرگ‌ترهایی حضور داشتند که باید قرارداد آنها تمدید می‌شد، اما وقتی مشاهده کردم عوامل دیگری در حال صحبت با بازیکنان جدید هستند، استعفا دادم تا خودشان تیم را ببندند.»

سرمربی تیم فوتبال امید راجع به قطع همکاری رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده با این تیم نیز گفت: «خیلی خوشحال می‌شدم در خدمت این دوستان باشم، اما قبل از حضور من آنها با استیلی صحبت کرده بودند و دیگر تمایلی به همکاری با تیم امید نداشتند. یک مربی اسپانیایی که سابقه فعالیت در آکادمی اسپانیول را داشته، به‌عنوان دستیار اول به کادر فنی اضافه خواهد شد. همچنین یک مربی بدنساز خارجی که پیش از این سابقه همکاری با برونو متسو را داشته و در حال حاضر نیز در تیم اینترمیلان حضور دارد به ما ملحق خواهد شد.»

سرمربی تیم فوتبال امید در واکنش به انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی‌اش با یکی از اعضای باشگاه استقلال تاکید کرد: «اشکالی ندارد، اتفاقی است که افتاده و قطعا مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت، اما کار قشنگی نبود. دوست ندارم حواشی بیشتری برای تیم استقلال ایجاد شود.»

مجیدی درخصوص عدم هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای انتخاب او گفت: «در این خصوص مشکلی نمی‌بینم و این مسائل پیش از این نیز اتفاق افتاده است، اما با صالحی‌امیری‌(رئیس کمیته ملی المپیک) چندین‌بار صحبت کردم و ایشان حمایت کامل خود را از من اعلام کرد. مطمئن باشید کمیته ملی المپیک تمام‌قد پشت من خواهد بود. طی چندین تماسی که با صالحی‌امیری داشتم ایشان از من خواست هدایت تیم امید را قبول کنم.»

مجیدی در پایان گفت: «من همه بازیکنان ازجمله کسانی که در خارج از ایران هم توپ می‌زنند رصد خواهم کرد و در صورت لیاقت به تیم ملی دعوت‌شان می‌کنم. مطمئن باشید این تیم را به المپیک خواهم برد.»

نظر شما