شناسهٔ خبر: 33496272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنگ عملیات احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه بامدژ به صدا درآمد

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از آغاز عملیات احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه بامدژ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، احداث و تعمیر منازل مددجویان خوزستان در منطقه بامدژ اهواز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهر ال‌هایی با اولویت ساخت ۸۸ واحد مسکونی در منطقه بامدژ آغاز شد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجموعه‌های معین با اولویت ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرتیپ شاهوارپور اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح همبستگی ملی در روستای حموله در منطقه بامدژ اهواز امروز آغاز شد و به همت گروه‌های جهادی احداث این منازل در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در ادامه افزود: گروه‌های جهادی از ابتدای ورود سیلاب به این منطقه با تمام ظرفیت به صورت شبانه روزی پای کار بودند و در بحث بازسازی و احداث این منازل نیز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با انگیزه بالا در صحنه حضور دارند.

وی تصریح کرد: اگرچه توافقات برای احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده، اما اکنون در گام نخست، احداث ۸۸ واحد مسکونی در بامدژ در دستور کار قرار دارد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور اذعان داشت: یکی از اولویت‌های ما ساخت منازل با کیفیت و مقاوم با حداقل هزینه است که بی شک با مدیریت جهادی این امر محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: رضایت مددجویان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امید است ظرف مدت زمان مشخص بتوانیم این منازل را تحویل مددجویان دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ۸۸ واحد از ۵۰۰ واحد توافق شده در اولویت قرار گرفته و احداث باقی منازل نیز رفته رفت. آغاز می‌شود.

غلامحسین صدیق راد، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و همچنین یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات نیز ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت و بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات احداث منازل در مناطق سیل زده

برچسب‌ها:

نظر شما