شناسهٔ خبر: 33496179 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده سابق سنای آمریکا؛

ترامپ براي جنگ افروزی تلاش مي کند

­یکی از نمایندگان سابق سنای آمریکا رئیس جمهور این کشور را به تلاش برای جنگ افروزی متهم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از   فاکس نیوز، ­یکی از نمایندگان سابق سنای آمریکا رئیس جمهور این کشور را به تلاش برای جنگ افروزی متهم کرد.
همزمان با تشدید تنش در منطقه خاورمیانه و دریای عمان، سناتور "بِتو او رورکه " نماینده جمهوریخواه سابق ایالت تگزاس در سنای آمریکا دولت ترامپ را به تلاش برای جنگ با ایران متهم کرد.
"بِتو او رورکه " که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و بیست است گفت: من معتقدم این دولت(دولت ترامپ) به دنبال فرصتی برای جنگ با ایران است.
این نماینده سابق سنای آمریکا صلح و دیپلماسی را در منطقه خاورمیانه خواستار شد. وی گفت من معتقدم می توانیم اختلافات مان را با ایران که مهم هم هست به شیوه ای مسالمت آمیز حل و فصل کنیم. مایلم بتوانیم به عمق موضوع پی ببریم و برای آن چه که وزیر امور خارجه مطرح می کند اسناد و مدارکی بیابیم.
"بِتو او رورکه " گفت: می خواهم این اطمینان ایجاد شود که کشورهای موثر در منطقه برای برقراری ثبات تلاش کنند. من همچنین خواهان پیوستن مجدد آمریکا به دوستان و همپیمانان آن هستم که رئیس جمهور کنونی از آنها فاصله گرفته است چون از این طریق می توانیم به خواسته های مان در منطقه خاورمیانه دست بیابیم و سیاست خارجی خود را در منطقه به پیش ببریم.

نظر شما