شناسهٔ خبر: 33496135 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نيويورک تايمز:

افزايش خودکشي در ميان نيروهاي پليس آمريکا

افزايش بي رويه خودکشي به علت افسردگي ميان نيروهاي پليس آمريکا مقامات اين کشور را نگران کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خ برگزاري صدا و سيما؛ روزنامه نیویورک تایمز به افزایش شمار خودکشی در میان نیروهای پلیس آمریکا طی روزهای اخیر پرداخت و در این باره نوشت مقامات از افزایش بي رويه اين حوادث نگران هستند.
یک افسر پلیس نیویورک که 29 سال داشت، بعد از ظهر جمعه نزدیک کلانتری «استیتن آیلند» که محل خدمت وی بود، خودکشی کرد. این سومین مورد خودکشی افسران پلیس آمریکا طی 10 روز گذشته است.
مقامات پلیس از افشای نام و درجه این افسر ، خودداری کردند تنها اعلام کردند وی به مدت شش سال سابقه خدمت در پلیس نیویورک را داشت. .
خودکشی این افسر پلیس در حالی صورت گرفت که نیروی پلیس آمریکا تحت تاثیر اخبار خودکشی یک معاون این نیرو و همچنین یک کارآگاه با سابقه آن طی ماه کنونی قرار داشت.
این رویدادها باعث شد «جیمز پی. اونیل» کمیسر پلیس خواستار بررسی وضعیت سلامت روانی این نیروها شود، و به آن دسته از نیروهایی که دچار افسردگی شده اند، کمک شود.
اونیل در بیانیه خود که عصر جمعه منتشر شد نوشت: "ما – اداره پلیس نیویورک و همه نیروهای پلیس به طور کل- قطعا باید در این خصوص اقدامی انجام دهیم. این موضوع نباید ادامه پیدا کند. نیروهای پلیس بخش زیادی از روزهای زندگی خود را برای کمک به دیگران سپری می کنند. اما قبل از آنکه ما بتوانیم به مردم خدمت کنیم، باید به خودمان کمک کنیم."

نظر شما