شناسهٔ خبر: 33496117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه برق منطقه گردشگری کهمان الشتر به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: شبکه برق رسانی منطقه گردشگری کهمان و همچنین تامین برق دستگاه مخابراتی آن به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: شبکه برق رسانی منطقه گردشگری کهمان و همچنین تامین برق دستگاه مخابراتی آن به بهره برداری رسید.

خودنیا  در جمع خبرنگاران افزود: یکی از زیرساخت های اشتغالزایی گسترش و توسعه مناطق گردشگری است که منطقه کهمان نیز این ظرفیت را دارد.

وی ادامه داد: در این راستا با تخصیص سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع دولتی شرکت برق و سه میلیارد ریال از اعتبارات استانداری لرستان، طرح برق رسانی پایدار به کهمان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح تمامی متقاضیان گردشگری و کشاورزی پس از اخذ مجوزهای قانونی می توانند صاحب امتیاز شده و علاوه بر داشتن برق پایدار، از تعرفه های تخفیفی نیز بهره مند شوند.

خودنیا گفت: برای تامین برق منطقه کهمان و دستگاه مخابراتی، چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط احداث شد.

وی تاکید کرد: انتظار می رود متقاضیان انشعاب برق با ارائه مجوزهای قانونی جهت دریافت انشعاب به مدیریت توزیع نیروی برق الشتر مراجعه کنند.

کهمان از مناطق گردشگری پرمخاطب لرستان واقع در شهرستان سلسله و دارای آب و هوای بسیار مطبوع، باغات گردوی مرغوب و استخرهای پرورش ماهی قزل آلا است.

انتهای پیام/ ر

بهره برداری شبکه برق منطقه گردشگری کهمان الشتر

برچسب‌ها:

نظر شما