شناسهٔ خبر: 33496060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بروز گرد و خاک از امروز تا آخر هفته در زابل

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه ۲۶ خرداد تا آخر این هفته منطقه زابل بخش شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهد داشت که موجب کاهش کیفیت هوا و دید خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز یکشنبه گفت‌: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ خرداد) بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی مناطق سواحل خزر رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: همچنین این بارش‌های پراکنده در شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی همراه با رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت و سه‌شنبه تا چهارشنبه عمده بارش‌ها به صورت پراکنده در شمال غرب رخ خواهد داد.

به گفته گودرزی همچنین از بعد از ظهر فردا و سه‌شنبه بخش‌های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج است.

  • آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران تا اخر هفته پدیده خاصی ندارد و صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۴ درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۶ درجه خواهد رسید.

گودرزی گفت: برازجان، آغاجاری و امیدیه با دمای ۴۹ درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل و شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما