شناسهٔ خبر: 33495001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مالباختگان را دریابید

کرمانشاه- ایرنا- روزنامه باختر چاپ کرمانشاه در شماره 2902 روز یکشنبه 26 خرداد 98 مطلبی را با عنوان «مالباختگان را دریابید» به قلم هادی نوروزی منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

در این یادداشت آمده است: حدود سه سال از فروپاشی مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان می گذرد، مکتبی که ۱۳ هزار خانوار کرمانشاهی را به خاک سیاه نشاند و سرمایه های چندین ساله آنها را بالا کشید. البته از حق نباید گذشت که دستگاه قضایی استان روند رسیدگی به پرونده متهم این مکتب را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام رساند و او را با ۳۰ سال زندان روانه ندامتگاه اوین کرد اما در این بین کار بازپرداخت طلب سرمایه گذاران این مکتب هنوز به سرانجام نرسیده و گرچه تاکنون ۲ مرحله پرداخت صورت گرفته اما هنوز سرمایه گذاران گلیم و گبه یا همان مالباختگان، چشم انتظار بازگشت مابقی اندک سرمایه زندگی شان هستند.

در آخرین اظهارنظری که از سوی مسئولین قضایی استان در باب این پروند مطرح شد، قرار بر این بود که تا پایان خرداد ماه جاری، طلب اغلب سپرده گذاران این مکتب پرداخت و در واقع تسویه شود که برای انجام این مهم، بحث فروش و به مزایده گذاشتن مابقی املاک و اموالی که از این مکتب بر جای مانده بود را عنوان کرده بودند. اما هرچقدر که به روزهای پایانی بهار ۹۸ نزدیک تر می شویم حجم درخواست ها و مطالبات مردمی از رسانه ها در خصوص این پرونده بیشتر و بیشتر می شود و ما رسانه‌ای‌ها فعلاً پاسخی از سوی مسئولین دستگاه قضایی استان دریافت نکرده ایم که بتوانیم آن را به گوش و اطلاع سرمایه گذاران یا همان مالباختگان مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان برسانیم.

لذا انتظارمان این است که مسئولین دستگاه قضایی استان وضعیت بحرانی مالباختگان این مکتب را درک کرده و ضمن تشریح آخرین وضعیت فروش اموال باقیمانده مکتب، ادامه روند بازپرداخت طلب آنها را نیز در نشستی خبری تشریح کنند.

۸۰۶۶

نظر شما