شناسهٔ خبر: 33493101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار در ۱۱ استان کشور

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار به صورت پایلوت در ۱۱ استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس در نشست تخصصی زنان و خانواده گفت: زنان استان بسیار پرتلاش و غیرتمند هستند.

وی ادامه داد: بانوان در حوزه‌های مختلف بسیار دقیق هستند و به صورت خود جوش فعالیت می‌کنند.

ساعی با اعلام اینکه بانوان دغدغه دارند که در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند، افزود: آمار زنان سرپرست خانوار در استان بالاست و این استان بنابر ویژگی‌های خاص، زنان سرپرست خانوار زیادی دارد.

وی گفت: دولت توجه ویژه‌ای به حوزه زنان شده است و طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار به صورت پایلوت در ۱۱ استان اجرا می‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجری طرح است، یادآور شد: تهیه بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانواده بسیار مهم است که باید در استان تهیه شود، چراکه کار‌های تحقیقاتی بدون وجود آمار و اطلاعات دقیق امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه در حاشیه‌های شهر با توجه به تراکم جمعیت اوج تجمع زنان سرپرست خانواده است، افزود: جمعیت آماری استان در مورد زنان سرپرست خانواده باید تهیه شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بانک‌های استان در پرداخت وام‌های کم‌بهره برای بانوان سرپرست خانواده همکاری‌های لازم را دارند، ولی باید پرداخت این وام‌ها بر اساس برنامه و با مشاوره صورت گیرد تا شاهد بدهکاران بیکار در بین بانوان سرپرست خانواده نباشیم.

انتهای پیام/ش

اجرای طرح حمایت از زنان

برچسب‌ها:

نظر شما