شناسهٔ خبر: 33491905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مکان‎های تاریخی شکنجه در جهان +تصاویر

شکنجه از دیرباز در بسیار از کشورها انجام می شده و قربانیانی متعدد نیز داشته است. اما نوع شکنجه این روزها با دوران کهن بسیار متفاوت بوده و در نتیجه بسیاری از شکنجه گاه‎ها به مکان‌های گردشگری تبدیل شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، بازدید از شکنجه گاه ها برای افرادی که علاقه خاصی به ماجراجویی دارند بسیار جذاب است و می تواند افرادی که از شکنجه وحشت دارند بسیار آزار دهد.در ادامه به معرفی پنج مکان شکنجه قدیمی می پردازیم:

سیاه چال دراکولا

672019_266

سیاه چال دراکولا در ترکیه قرار دارد. قدمت این سیاه چال به قرن پانزدهم بر می گردد که کنت دراکولای شکنجه گر زندانیان خود را در این محل مورد آزار و اذیت قرار می داد. کنت دراکولا لقب شاهزاده ولاد سوم بود. او زندانیان خود را با بدترین روش ها آزار می داد. سیاه چال دراکولا به این علت سیاه چال لقب گرفته که شامل مکانهایی تو در تو و بسیار ترسناک است. نام اصلی این قلعه نیز قلعته توکات است.

کلیسای سنت مارکو

672021_197

کلیسای سنت مارکو یکی از مشهورترین کلیساهای ایتالیا است که در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. این کلیسای زبیا سالانه میلیونها گردشگر را به سمت خود جذب می کند اما شاید بسیاری از افراد اطلاع نداشته باشند که پشت آن ظاهر زیبای کلیسای سنت مارکو یک شکنجه گاه قرون وسطایی قرار دارد که در آن بسیاری از افراد را مورد آزار قرار می دادند. شکنجه گاه این کلیسا شامل چاقو های اره ای و صلیب های خاض شکنجه بود.

زندان قلعه واورویک

672020_869

قلعه وارویک یک قلعه قرون وسطایی در انگلستان است که بر اساس یک سیستم سیاه چال های زیرزمینی ساخته شده است. اعتقاد بر این است که برخی از زندانیان سالها در این زندان حضور داشته اند. جالب است بدانید این روزها قلعه مکور به شکل نمایش زنده رخدادهای موجود در قلعه طی سالهای گذشته را نشان می دهد و کمک می کند گردشگران مطلع شوند در این قلعه چه اتفاقاتی رخ می داده است.

نظر شما