شناسهٔ خبر: 33491858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیینده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

هجوم ریزگردها به اصفهان، سیل امسال نتیجه بارورسازی ابرها بود؟، شروع جذاب سپاهان در فصل نقل و انتقالات , ریزگردها، هوای اصفهان را در وضعیت بسیار ناسالم قرار داد؛ عناوین پربازدید روز گذشته خبرگزاری فارس اصفهان بودند.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه 25 خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

هجوم ریزگردها به اصفهان

شاخص آلودگی هوای اصفهان صبح امروز در وضعیت خطرناک قرار گرفت؛ افزایش غلظت ذرات معلق از ساعت یک بامداد امروز شروع شده و استان اصفهان و یزد را شامل می شود؛ به گفته کارشناسان علت این اتفاق وزش بادهای شدید تابستانی از سمت بیابان‌های جنوب استان سمنان بوده که به اصفهان و یزد رسیده است و با توجه به سکون هوا پیش‌بینی می‌شود شرایط تا آخر امشب ادامه داشته باشد.

ورود خودروهای صفر تولید 97 قیمت‌ها را کاهش داد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی اصفهان گفت: بسیاری از مردم خودروهایی را که در سال 97 به قصد سرمایه‌گذاری خریداری کرده بودند برای فروش به بازار آوردند که این عامل نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها داشت.

سیل امسال نتیجه بارورسازی ابرها بود؟

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: این که در مورد سیل‌های خوزستان و لرستان گفته شد که برخی ارگان‌ها بارورسازی ابرها را انجام داده و یا این که توطئه‌ای از سوی دشمنان بوده، مساله‌ای غیرعلمی و غیرممکن است.

شروع جذاب سپاهان در فصل نقل و انتقالات

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکنون عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته و توانسته خواسته‌های امیر قلعه‌نویی را برآورده کند.

ریزگردها، هوای اصفهان را در وضعیت بسیار ناسالم قرار داد

طبق اعلام کانال اطلاع‌رسانی محیط زیست استان اصفهان شاخص آلودگی هوا اکنون (3 ساعت اخیر) 364 و در وضعیت خطرناک است افزایش غلظت ذرات معلق از ساعت یک بامداد شروع شده و استان اصفهان و یزد را شامل می شود.

برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما