شناسهٔ خبر: 33487805 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جولان مأموران صهیونیستی در شمال سوریه با کمک شبه نظامیان کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، خبرنگاران صهیونیست و سازمانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با امکاناتی که شبه نظامیان کرد مورد حمایت آمریکا موسوم به قسد در اختیار آنان قرار می دهند, در شهر رقه در شمال سوریه رفت و آمد می کنند. 

این همکاری بر ملا کننده ماهیت نیروهای موسوم به نیروهای سوریه دمکراتیک و نیز نشان ارتباطات آنها با دشمنان سوریه است. دشمنان سوریه از جمله آمریکا, شبه نظامیان قسد را در خدمت رژیم صهیونیستی قرار داده اند و از آنان به عنوان ابزاری برای اجرای نقشه شومشان به منظور تجزیه سرزمین و پراکنده سازی ملت سوریه بهره برداری می کنند.
گزارشگر الاخباریه سوریه در گزارشی گفت مدرک دیگری از روابط شبه نظامیان قسد با اشغالگران رو شده است. خبرنگاران رژیم صهیونیستی در برابر چشمان شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در شهر رقه تردد می کنند. شبه نظامیان قسد امکانات در اختیار خبرنگاران صهیونیست قرار می دهند که این, بر ملاکننده ماهیت نیروهای به اصطلاح دمکراتیک و ارتباطات این نیروها با دشمنان سوریه است.
کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی, تبلیغاتی از یک فیلم مستند پخش کرد که داخل شهر رقه تحت کنترل شبه نظامیان قسد ساخته شده است.
افرا کاشتر, خبرنگار صهیونیست عکسهایی به همراه شبه نظامیان قسد انداخته و منتشر کرده است. وی با شماری از این شبه نظامیان در میدان اصلی شهر رقه مصاحبه کرده است. این برای نخستین بار نیست که قسد میزبان رسانه های صهیونیستی و سازمانهای اطلاعاتی این رژیم در مناطق تحت کنترلش است.
کانال 24 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به تازگی گزارشی از روستای جینوار در حومه حسکه منتشر کرد و این گزارش برای این کانال تصویربرداری شده بود.
قسد همچنین مارس گذشته میزبان موعا فردای خبرنگار کانال یازده تلویزیون اسرائیل بود که با سرکردگانی از قسد از جمله مظلوم کوبانی در مقرش مصاحبه کرد. فردای همچنین با تعدادی از اعضای گروه تروریستی داعش در حومه دیر الزور دیدار داشت. قسد ورود خبرنگاران صهیونیست را برای تهیه گزارش و پخش آن در شبکه هایشان تسهیل کرده است.
آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در سوریه برای به خدمت گیری شبه نظامیان قسد در جنگ تروریستی با سوریه تلاش کرده است تا ثبات این کشور را از بین ببرد و ثروتهای این کشور را غارت و آن را تجزیه و تقسیم کند و در این راه از عناصری مانند شبه نظامیان کرد استفاده می کند. این شبه نظامیان و رژیم اسرائیل به آمریکا برای اجرای نقشه شومش علیه وحدت سوریه و پراکنده سازی ملت آن کمک می کنند.

نظر شما