شناسهٔ خبر: 33485870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسیدگی به پرونده برخی از جرائم زمان‌بر است؛ ۸۰ درصد ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی صادر می‌شو‌د‌

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: با توجه به امکانات و شرایط زیرساختی موجود ۸۰ درصد ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود که آمار قابل توجهی است اما انتظار می رود به صورت کامل اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عباس حسینی پویا در حاشیه آیین تقدیر از قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد خوب دادسرای انقلاب اهواز اظهار داشت: درحال حاضر با توجه به امکانات و شرایط زیرساختی موجود 80 درصد ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود که آمار قابل توجهی است اما انتظار می رود به صورت کامل اجرایی شود.

وی با اشاره به زمان بر بودن رسیدگی به برخی پرونده ها گفت: پرونده های برخی جرائم از جمله تیراندازی، نزاع دسته جمعی و قتل، نسبت به سایر پرونده ها جهت پیگیری نیاز به زمان بیشتری دارد اما در سایر موارد به شاخص هایی که برای موجودی پرونده‌ها ترسیم کرده بودیم، نزدیک شدیم که جای تقدیر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز، همچنین تصریح کرد: دادسرای انقلاب در استفاده از سامانه مدیریت محتوا(cms) عملکرد قابل قبولی داشته و در برخی شعب نیز عملکردها در سطح عالی است؛ نمرات ارزشیابی در بخش اداری و قضایی بسیار خوب است و انتظار داریم که این رویه ادامه یابد.

به گزارش تسنیم، در همین جلسه، دومین نشست علمی قضات دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در سال 98، برگزار شد و قضات این دادسرا در خصوص لزوم احراز جرم سرقت و شناخته شدن سارق در جرم موضوع ماده 662 قانون تعزیرات مصوب 1375 به‌عنوان مداخله در اموال مسروقه، به بحث و هم‌اندیشی پرداختند.

انتهای پیام/ش

نظر شما