شناسهٔ خبر: 33473981 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران:

۵۴۷ واحد رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمپ شدند

سردار رحیمی گفت: ۵۴۷ واحد رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات پملب شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اوج گرفتن مزاحمان خیابانی یا همان دور دور کنندگان در برخی نقاط شهر و تماس‌های مکرری که شهروندان با پلیس برقرار کردند، ماموران ما از سه شب گذشته برخورد با مزاحمان خیابانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: در راستای اجرای این طرح ۵۵۹ دستگاه خودرو توقیف، ۱۳ نفر دستگیر و ۱۸۸۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شد و به افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند تذکر می‌دهم که منتظر اقدام قاطع و جدی پلیس باشند، چرا که طرح برخورد با دوردورکنندگان هر شب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز گذشته کنترل واحد‌های صنفی از جمله سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لاکچری که اقدام به تبلیغات نامتعارف در فضای حقیقی و مجازی و پخش موسیقی غیرمجاز و لهو و لعب در اماکن خود می‌کردند، انجام و ۵۴۷ واحد رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات پملب شدند.

سردار رحیمی گفت: رعایت شئونات اسلامی جزء موضوعاتی است که پلیس همواره با آن توجه می‌کند.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره توقیف موتورسیکلت‌ها گفت: تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها که فاقد شماره و پلاک باشند، حرکتشان خلاف قانون است و توقیف می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد ماموران پلیس برای پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از معتادان تصریح کرد: ۱۱۵ منزل پلاک قرمز در این مناطق پلمب شد والبته ۳ تا ۴ نفر از مالکان این منازل مجوز خود را دریافت کردند.

سردار رحیمی افزود: هنوز خرده‌فروشان مواد مخدر دست از سر مردم این منطقه برنداشتند و ۱۴ مرکز VIC در این مناطق فعال است و روزانه ۴ تا ۵ هزار معتاد برای گرفتن دارو به این مراکز مراجعه می‌کنند.

وی درخصوص سامانه پیامکی معرفی خودرو‌های هنجارشکن به پلیس گفت: در فرماندهی تهران بزرگ چنین سامانه‌ای وجود ندارد، اما درصددیم که ارتباط پیامکی پلیس با مردم را از طریق سامانه ۱۱۰ ایجاد کنیم.

نظر شما