شناسهٔ خبر: 33472150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تمجید داور بین‌المللی و مشهور والیبال از جو والیبالی شهر ارومیه

شاهمیری داور بین‌المللی و مشهور والیبال جو شهر ارومیه را در آستانه آغاز رسمی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را ستود و خاطر نشان کرد تیم ملی با حداکثر امتیاز مسابقات را در این شهر به پایان برساند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرهاد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال کشورمان که به ارومیه سفر کرده است گفت: با توجه به اینکه ارومیه همیشه میزبانی پرشوری از مسابقات والیبال داشته یقین دارم از این مسابقات نیز سربلند بیرون خواهدآمد.
وی افزود: وضعیت سالن نسبت به آخرین حضور من که در مسابقات لیگ برتر بود بسیار بهتر شده و می توانم به این مورد یقین کنم که وضعیت سالن ۶۰۰۰نفری ارومیه حتی نسبت به سالن‌های دیگر کشورها نیز بهتر و برابر با استانداردهای جهانی است و باید از تمام مسئولین این شهر و استان بابت این تلاششان قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: یکی از نکات جالبی که در این شهر برای میزبانی رخ داده، تبلیغات لیگ ملت‌های والیبال (VNL) در سطح شهر از فرودگاه تا محل برگزاری مسابقات و تا هتل محل اسکان تیم‌هاست.
شاهمیری ضمن تمجید از هواداران والیبال این شهر خاطر نشان کرد: با توجه به تماشاگران پرشور این شهر می‌توانم به کسب هر ۹ امتیاز این مسابقات امیدوار بود.
داور بین المللی والیبال نیز از هواداران ارومیه‌ای خواست که با تشویق و حمایت خود، فرهنگ آذری و ایرانی را به خارجی ها نشان دهند.

نظر شما