شناسهٔ خبر: 33471064 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حمله به سفارت آمریکا در بغداد تکذیب شد

منابع رسمی عراقی ، گزارش های منتشر شده توسط برخی رسانه ها مبنی بر اصابت یک گلوله کاتیوشا به منطقه «الجادریه» بغداد (و نزدیک سفارت آمریکا) را تکذیب کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش جماران به نقل از سومریه نیوز،منابع رسمی عراقی ، گزارش های منتشر شده توسط برخی رسانه ها مبنی بر اصابت یک گلوله کاتیوشا به منطقه «الجادریه» بغداد (و نزدیک سفارت آمریکا) را تکذیب کردند.

کمیته امنیت بغداد بامداد امروز  شنبه با صدور اطلاعیه، اخبار منتشر شده توسط برخی رسانه ها مبنی بر اصابت یک گلوله کاتیوشا به یک منزل مسکونی در منطقه الجادریه در قلب بغداد و همجوار با منطقه «الخضرا»(سبز)محل استقرار نهادهای دولتی عراق و نیز سفارت آمریکا را نادرست خواند و آن را تکذیب کرد.

«محمد الربیعی» رئیس این کمیته به سومریه نیوز گفت که هیچ رخداد امنیتی از جمله افتادن گلوله کاتیوشا در بغداد و یا روی یک منزل مسکونی اتفاق نیفتاده است.

برخی منابع محلی و سعودی ساعتی پیش از آن، خبر از انفجار یک گلوله کاتیوشا روی یک منزل مسکونی در منطقه الجادریه داده و در عین گفته بودند که این حمله خسارتی دربرنداشته است.

دولت عراق بویژه در هفته های اخیر بارها نسبت به انتشار اخبار نادرست امنیتی و یا بزرگنمایی حملات تروریستی با هدف بی ثبات کردن کشور و یا ایجاد فتنه از سوی طرف های ثالث برای وارد کردن عراق به درگیری های منطقه ای هشدار داده است.

چندی پیش و همزمان با حمله چندین نفت کش در نزدیکی بندر «الفجیره» یک راکت به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد اصابت کرد اما هیچ گروهی مسئولیت آن را به عهده نگرفت.

 

انتهای پیام

نظر شما