شناسهٔ خبر: 33469073 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مخالفت وزارت دادگستری آمریکا با انتشار عملکرد مالیاتی ترامپ

وزارت دادگستری آمریکا با حمایت از تصمیم وزارت خزانه‌داری این کشور مبنی بر رد درخواست دموکرات‌ها برای انتشار عملکرد مالیاتی ترامپ طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ با این درخواست مخالفت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه با انتشار نظر قانونی خود با حمایت از تصمیم وزارت خزانه‌داری این کشور مبنی بر رد درخواست دموکرات‌های کنگره آمریکا برای انتشار عملکرد مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور طی ۶ سال و در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ با این درخواست مخالفت کرد.

استیون انجل، دستیار دادستان کل در وزارت دادگستری آمریکا گفت: «در حالی که شاخه اجرایی باید به دلیل احترام به درخواست‌های کنگره موافقت کند، اما وزارت خزانه‌داری با پذیرش درخواست کمیته موافقت نکرده و ما موافق هستیم که کمیسیون، هدف قانونی مشروع برای این درخواست را ندارد.»

این نظر قانونی پس از آن منتشر شد که استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا ماه پیش احضاریه ریچارد نیال، رئیس کمیته راه‌های مواصلاتی مجلس نمایندگان آمریکا را رد کرد. در این احضاریه خواسته شده بود تا بازده مالیاتی دونالد ترامپ در بازه زمانی ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما