شناسهٔ خبر: 33464547 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی میناب اعلام کرد:

قطعات هواده پرورش میگو، به ارزش 8 میلیارد ریال کشف شد

به گفته فرمانده انتظامی میناب استان هرمزگان از یک کامیون عبوری قطعات صنعتی مربوط به صنعت پرورش میگو به ارزش 8 میلیارد ریال کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی ،  فرمانده انتظامی میناب  گفت: در گلوگله شهر میناب از یک کامیون عبوری قطعات صنعتی مربوط به صنعت پرورش میگو کشف شد.

وی در تشریح این اقدام یاد آور شد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و از آنجایی که شهر میناب یکی از مبادی ورودی قاچاق محسوب می شود، ما همواره گشت های فعالی در منطقه داریم که بر این اساس ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب روز گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون عبوری  مشکوک می شوند و پس از تعقیب و بررسی های بیشتر تصمیم به توقف کامیون مذکور می گیرند که در بازرسی های اولیه معلوم می شود که بار این کامیون محموله قاچاق است. 

سرهنگ رستمی دربیان محموله کشف شده افزود: دربازرسی از کامیون یاد شده تعداد 337 عدد پره پلاستیکی، 77 دستگاه دینام، 198 شناور آبی و 99 عدد شافت اسبکی و 54 عددقوطی  و 130 عدد  زانوی مشکی و 64 عدد چهار شاخی قطعات هواده پرورش میگو و فاقد مجوز کشف  و ضبط شد و راننده خودرو برای بازجویی و تکمیل پرونده دستگیر  و  با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی میناب در خاتمه متذکر شد: به گفته کارشناسان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق که توسط همکاران ما کشف و ضبط شده،  حدود 8 میلیارد ریال بر آورد شده است. 

 

نظر شما