شناسهٔ خبر: 33461418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هری ردنپ: زمان آن رسیده تا لمپارد هدایت چلسی را بر عهده بگیرد

مربی جوان انگلیسی به نیمکت آبی پوشان بسیار نزدیک شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هری ردنپ، مربی باتجربه انگلیسی معتقد است که زمان آن فرا رسیده که فرانک لمپارد هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

حضور مائوریتزیو ساری در یوونتوس تقریبا قطعی به نظر می رسد و چلسی به دنبال پیدا کردن جانشین است. با وجود اینکه الگری اعلام کرد یک سال استراحت خواهد کرد، اکنون لمپارد نزدیک ترین گزینه به نیمکت آبی پوشان است.

به نقل از دیلی میل، ردنپ در این مورد گفت:

به نظرم دیگر زمان حضور فرانک در چلسی فرا رسیده است. شما می دانید چلسی شاید یک بار به شما پیشنهاد دهد و دیگر هرگز در دوران مربیگری خود نتوانید چنین پیشنهادی دریافت کنید. برای هواداران دربی کانتی متاسفم. فرانک و دربی زمان خوبی را کنار هم سپری کردند. در واقع فرانک یک اسطوره در آن باشگاه است و هواداران عاشق او هستند.

وی افزود:

او در چلسی حضور داشته و موفقیت کسب کرده است. کسی نمی تواند دوران حضور فرانک را در چلسی زیر سوال ببرد. او نه تنها از باشگاه شناخت کاملی دارد، بلکه فوتبال را نیز درک می کند. شاید او در آنجا فقط به کمی منطق و البته بازیکنان خوب نیاز داشته باشد. اگر بازیکنان حتی بتوانند نصف تمرینات سخت او را بگذرانند، خوب است. او بهترین تمرین دهنده ای است که در زندگی ام دیده ام. کار فرانک در زمین تمرین واقعا فوق العاده است. هر روز او چیزهای جدید یاد می دهد. حتی اگر بچه ها در آنجا حضور داشته باشند، می توانند از تمرینات او بهره بگیرند. بازی چلسی مقابل دربی کانتی را در استمفوردبریج دیدم و شنیدم که هواداران 90 دقیقه نام فرانک را فریاد می زدند. این باورنکردنی بود.

نظر شما