شناسهٔ خبر: 33458757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رگبار باران و وزش باد شدید در تهران و برخی نقاط دیگر طی امروز

71564

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سامان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید موقت در تهران و برخی نقاط شمال کشور طی امروز (۲۴ خرداد) خبر داد.

صاحب‌خبر -

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) در برخی مناطق شمال غرب کشور، دامنه‌های البرز شرقی و مرکزی واقع در استان‌های سمنان، گلستان، تهران و پاره‌ای از نقاط شمال شرق کشور -عمدتاً ارتفاعات- در برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ خرداد) این وضعیت در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از سواحل دریای خزر ادامه دارد، تصریح کرد: همچنین امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ خرداد) در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان و روز شنبه در شمال سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات وزش باد شدید، همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سامان هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) خلیج فارس و از امروز تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۵ خرداد) صاف تا کمی، ابری در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۶ خرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما