شناسهٔ خبر: 33456136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتقاد مدیرکل تبلیغات از توجه صِرف اداره ورزش و جوانان به ورزش

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن انتقاد از غفلت به جوانان، از توجه صِرف این سازمان به مقوله ورزش انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن اجتماعات استانداری گیلان با انتقاد از تمرکز اداره کل ورزش و جوانان تنها به مقوله ورزش اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما در زمان تلفیق وزارت ورزش و جوانان، تمرکز صِرف این وزارت خانه به مقوله بااهمیت ورزش بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات و اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان گفت: اوقات فراغت، مسئله نشاط جمعی و طرح‌ریزی برنامه‌ها در راستای اوقات فراغت جوانان باید موردتوجه مسؤولین مربوطه قرار بگیرد چراکه جوانان علاوه بر توجه به مقوله ورزش به موضوعات دیگری همچون فرهنگ و اشتغال و غیره نیز نیازمندند.

مدیرکل تبلیغات انقلاب استان گیلان با اشاره به لزوم توجه اداره کل ورزش و جوانان به حوزه‌های مربوط به کتاب‌خوانی، اوقات فراغت، ازدواج جوانان و هویت آنان افزود: این موضوعات مهم و حیاتی نباید تحت‌الشعاع ورزش قرار بگیرد لذا برگزاری جلسات ماهیانه ستاد ساماندهی جوانان به‌منظور ساماندهی دغدغه‌های مختلف جوانان لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر اهمیت اشتغال‌ روستایی تصریح کرد: برای رونق اشتغال روستایی باید به فرهنگ‌سازی توجه ویژه‌ای داشت و نقش اداره کل ورزش و جوانان در این فرهنگ‌سازی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مهدوی با ابراز تأسف از اینکه اشتغال روستایی در استان گیلان رو به سمت پیری رفته است خاطرنشان کرد: ساماندهی برنامه‌های مختلف در تولید ثروت، بهره‌برداری و فعال‌سازی اشتغال روستایی، رونق تولید و افزایش توان شغلی روستاها را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/84008

نظر شما