شناسهٔ خبر: 33455943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کشف 4000 کیلو گوشت فاسد درقرچک ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبارغیرمجاز گوشت فاسد توسط پلیس امنیت شهرستان قرچک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی ، یک کارگاه تهیه و نگهداری عمده گوشت های فاسد و غیر بهداشتی در قرچک شناسایی و طی یک عملیات موفق پلیسی 3نفر دستگیر و با همکاری ماموران اداره بهداشت از ادامه فعالیت این کارگاه جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: نفرات دستگیر شده به بزه خود اعتراف و عنوان داشتند این گوشت های غیر بهداشتی و آلوده را با مواد نگهدارنده و افزودنی شیمیایی ترکیب کرده و آنها را به ظاهر طبیعی و قابل استفاده تبدیل و جهت استفاده روانه بازار می کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نگاه اول این گوشت ها تحت هیچ شرایطی قابل استفاده نیست اما پس از ترکیب افزودنی ها با گوشت های چرخکرده فاسد ظاهر رنگ و بوی گوشت تازه را به خود می گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به کشف بیش از 4 تن گوشت فاسد از این انبار در توصیه ای به شهروندان گفت: هرچند پلیس همیشه هوشیار برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان است اما به شهروندان توصیه می کنم محصولات دامی و احتمال به خرابی و فساد را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه 3 نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: تحقیقات پلیس در راستای شناسایی مالک و متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.


انتهای پیام/

20 / 20

نظر شما