شناسهٔ خبر: 33455729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 22سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد

با حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 22سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان طی مراسمی با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب، جمعی از مسوولان لشکری  و اعضای شورای تامین شهرستان سنندج، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 22سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.

در این مراسم سردار محمدتقی اصانلو با اشاره به رشادت‌ها و موفقیت‌های کسب‌شده توسط نیروهای لشکری، همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا را رمز موفقیت در منطقه و جهان نام برد و افزود: امنیت در  ایران یک نعمت بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه شرایط و اوضاع منطقه امروز بسیار حساس و مهم است، افزود: امروز شاهد تلاش استکبار با تمام ایادی خود برای ناامن کردن منطقه و به‌ویژه منطقه‌ای که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، هستیم. 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب گفت: تمام تلاش دشمنان بر این است تا ندای اسلام و استکبارستیزی که امروز از ایران بلند شده را خاموش کنند، اما  دشمن باید بداند که در برابر اراده پولادین مردم مسلمان ایران و رزمندگان جبهه مقاومت سرنگون و سرافکنده خواهند شد. 

سردار اصانلو خاطرنشان کرد: برای موفقیت در رسیدن به این سطح از توانمندی که مورد انتظار ولی امر مسلمین و فرمانده ما است نیازمند یک اراده قوی است، آن‌هم اراده‌ای که بتواند در بینش و نگرش ما با این رویکرد تغییر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی همگام و هم‌صدا حرکت می‌کنند، گفت: ولایتمداری، همدلی و همراهی از مؤلفه‌های کسب موفقیت مأموریت‌های محوله نیروهای مسلح است.

 در پایان این مراسم از سردار عین‌الله نریمانی فرمانده پیشین لشکر عملیاتی 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان تقدیر و  جمشید رضایی به عنوان فرمانده این لشکر معرفی شد.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما