شناسهٔ خبر: 33452751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

صفار هرندی: مردم انتقاد دارند اما از انقلاب خود حمایت می کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ما نشان دادند با وجود انتقادهایی که از عملکرد دولت دارند همواره پشتیبان انقلاب هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: محمد حسین صفار هرندی ظهر پنجشنبه درهمایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب اتفاقات بزرگی درتاریخ جهان شده به صورتی که امروز حتی دشمنان ما نیز به قدرت تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اعتراف می‌کنند.

وی افزود: مردم ما نشان دادند همواره پشتیبان انقلاب هستند و با وجود اینکه انتقادهایی از عملکرد دولت دارند پای ارمان های خود ایستانده اند و البته ما نیز مانند دیگر انقلاب‌ها ریزش‌ها و رویش‌هایی داشته ایم که موضوعی طبیعی است. برخی افراد که اوایل انقلاب در کنار امام راحل بودند راه دیگری را رفتند و بسیاری از جمله رهبر معظم انقلاب همچنان در مسیر انقلاب هستند.

صفار هرندی گفت: برخی امروز می‌گویند انقلاب اشتباه بود که باید گفت این سخن یک کشف جدید نیست بلکه سقوطی است که قبلاً نیز عده ای قشنگ‌تر این سخنان را به زبان آورده اند و وظیفه ما این است که از حقانیت انقلاب سخن بگوییم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: قدرت منطقه ایران امروز به اندازه است که برای حل مشکل در کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه و عراق از ما کمک می‌خواهند واین نتیجه حق طلبی ملت ایران است.

صفارهرندی با اشاره به شرایط روز دنیا بیان کرد: طی سال‌های گذشته ایران به قدرت بازدارندگی در مقابل هجوم دشمنان به ایران دست یافته و با این قدرت امکان ندارد آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند زیرا از قدرت و نفوذ ایران در منطقه اطلاع دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده زیرا ما با تاسی از آموزه‌های قرآنی و دینی این مسیر را طی کرده ایم و همه باید بدانند این انقلاب با کودتا و کشتار به دست نیامده بلکه با تکیه بر دین مداری و معنویت و آرمان‌های والای اسلامی و انسانی به دست آمده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم بیان کرد: ایران امروز جزو کشورهای برتر جهان در تولید علم بوده و در برخی رشته‌های علمی جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم که این روند باید با قوت ادامه یابد.

نظر شما