شناسهٔ خبر: 33451702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعتراض هواداران نساجی مقابل استانداری مازندران

هواداران نساجی صبح امروز مقابل استانداری مازندران دست به اعتراض زدند و خواسته‌های خود را به گوش مسئولان رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران نساجی صبح امروز مقابل استانداری مازندران دست به اعتراض زدند و خواسته‌های خود را به گوش مسئولان رساندند.

حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل شرایط نامعلوم این تیم مقابل دفتر استانداری دست به اعتراض زدند.

هواداران این تیم به دلیل مشخص نشدن وضع مالکیت تیم که دست صنیعی فر و رضا حدادیان است، اعتراض داشتند و از مسئولان استان خود انتظار پیگیری وضعیت تیم محبوبشان را داشتند.

این باشگاه همچنین وضعیت کادر فنی، سرپرستی تیم و مدیرعامل را با اخراج یا کناره گیری افراد هنوز مشخص نکرده و با شروع فصل نقل و انتقالات شاهد از دست رفتن بازیکنان با کیفیت خود در لیگ هجدهم هستند.

پیش از این مالکین این باشگاه قائمشهری به هواداران خود نوید داده بود که تا پایان هفته وضع مالکیت و کادر فنی مشخص خواهد شد، اما با تمام شدن موعد مقرر هواداران سرگردان دست به اعتراض زدند.

تعدادی از هواداران نساجی داخل استانداری رفته تا با شخص استاندار صحبت کنند، اما استاندار حاضر نبود و دیگر مسئول گوش به سخنان هواداران داد و به آن‌ها وعده داد که شرایط تیم بهتر خواهد شد.

برخی از هواداران نساجی بعد از صحبت با مسئول استانداری راهی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شدند تا با مدیرکل در مورد شرایط تیمشان صحبت کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال نساجی

نظر شما