شناسهٔ خبر: 33451696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های شعر رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های شعر رضوی تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره‌های شعر رضوی در دو زمینه شعر کلاسیک، سپید و ترانه رضوی تمدید شد.

بیست و پنجمین دوره جشنواره شعر رضوی با محوریت شعر سپید و ترانه به میزبانی کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره براساس فراخوان تا 17 خرداد اعلام شده بود که تا 31خرداد تمدید شد، اختتامیه این جشنواره 17 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره ملی شعر رضوی (با محوریت شعر کلاسیک) براساس فراخوان جشنواره تا 20 خرداد اعلام شده بود که این زمان با توجه به درخواست شاعران و استقبال جامعه ادبی کشور تا 5 تیرماه سال جاری تمدید شد، این جشنواره به میزبانی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود و شیراز میزبان اختتامیه آن در تاریخ 20 تیرماه سال جاری است.

فراخوان جشنواره‌ها و نیز فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی portal.shamstoos.ir در دسترس علاقمندان است.

گفتنی است؛ هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) توسط بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در سال جاری در رشته‌‌های گوناگون و به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

نظر شما