شناسهٔ خبر: 33451655 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قیمت شیر خام و محصولات لبنی افزایش یافت

بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار قیمت شیرخام و انواع محصولات پرمصرف لبنی تا ۲۱ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صداوسیما، دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار افزایش قیمت شیر خام تحویل درب دامداری از لیتری ۲ هزار تومان به ۲ هزار و ۳۹۰ تومان و در پی آن افزایش قیمت محصولات لبنی را ابلاغ کرد.

براساس این تصمیم بطری شیر یک لیتری با چربی ۱ و نیم درصد؛ ۴ هزار و ۹۰۰ تومان، با چربی دو درصد؛ ۵ هزار تومان و با چربی ۳ و ۲ دهم درصد؛ ۵ هزار ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین شیر استریل یک لیتری تتراپک با چربی ۱ و نیم درصد؛ ۷ هزار تومان و با چربی سه درصد؛ ۷ هزار و ۴۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه خواهد شد. ضمن اینکه قیمت شیر نایلونی با چربی یک و نیم درصد؛ ۳ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید لبنیات این هفته ابلاغ می شود

بر این اساس از این پس ماست ۹۰۰ گرمی با ۱ و نیم درصد چربی؛ ۵ هزار و ۳۰۰ تومان و با چربی ۳ درصد؛ ۵ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد و قیمت ماست ۲ هزار و ۵۰۰ گرمی دبه‌ای با چربی ۱ و نیم درصد و ۳ درصد به ترتیب ۱۴ هزار تومان و ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

با تصمیم اخیر کارگروه تنظیم بازار، پنیر ۴۰۰ گرمی یواف با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، پنیر ۲۱۰ گرمی تتراپک با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان و پنیر ۵۲۰ گرمی تتراپک با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش قیمت شیر خام

نظر شما