شناسهٔ خبر: 33446778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

واکنش دادستان کل کشور به اظهارات ناجوانمردانه‌‌ نزار زاکا علیه ایران؛

‌اسناد و مدارک محکومیت این فرد را منتشر می‌کنیم

دادستان کل کشور در واکنش ‌به اظهارات ناجوانمردانه‌‌ نزار زاکا علیه ایران گفت: ‌اسناد و مدارک محکومیت این فرد را منتشر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

العالم - ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام محمد‌جعفر منتظری پیش از ظهر امروز ‌در حاشیه ‌معارفه دادستان ‌سمنان در جمع خبرنگاران ‌در و‌اکنش به اظهارات نزار زاکا اظهار داشت: ‌اسناد و مدارک محکومیت ‌این فرد را در دست داریم و اگر ‌لازم باشد، ‌مصاحبه‌، فیلم‌ها و مستندات‌ را منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این فرد ‌با وساطت دولت لبنان و حزب‌الله آزاد شد و ‌با آزادی مشروط به کشورش بازگشت، افزود: نزار زاکا بخشی از دوران محکومیتش را در کشورمان ‌گذرانده و ‌به جای تقدیر و تشکر از‌ جمهوری اسلامی و نظام قضایی ایران، ‌رویکرد بسیار ناجوانمردانه‌ای را در پیش گرفته است.

منتظری با بیان اینکه ‌امیدواریم دیگر شاهد این نوع اقدامات ناجوانمردانه از سوی این فرد ‌نباشیم، تصریح کرد: ‌زاکا اگر بخواهد به روش کنونی خود ادامه دهد‌ دستگاه قضایی ایران ‌اسناد و مدارک خود را منتشر خواهد کرد.‌

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی درباره روند رسیدگی به پرونده شهردار اسبق تهران نیز تصریح کرد: ‌حضور نجفی در زندان تفاوتی با سایر زندانیان ‌ندارد و امکانات یکسان ‌در اختیار همه زندانیان قرار می‌گیرد.

تسنیم

نظر شما