شناسهٔ خبر: 33445342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

همایش پیاده روی خانوادگی در دهه کرامت برگزار خواهد شد

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت روز جمعه 21 تیر ماه ساعت 8 صبح، از پارک شاهد تا پارک غربی طاقبستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، جلسه ای روز چهارشنبه 22 خردادماه برای برنامه ریزی و هماهنگی این همایش در سالن شهید هادیان و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، رئیس هیات همگانی شهرستان، مسئولین نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و دیگر نمایندگان ادارات برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد 20000 هزار بلیط در سطح ادارات، کانون بازنشستگان، پایگاه های حوزه مقاومت بسیج، نیرو‌های مسلح و شهرداری مناطق هشت گانه توزیع و از طریق رسانه های خبری (رادیو و تلویزیون)، نصب بنر در سطح شهر، تبلیغات گسترده ای در خصوص برگزاری این همایش صورت گیرد .
همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، هیات همگانی شهرستان کرمانشاه و دیگر ادارات استان برگزار خواهد شد.
همچنین جوایز نفیسی همچون کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد، دوچرخه و ... به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.
صابر رحیمی در حاشیه این نشست عنوان داشت: به همین مناسبت در سراسر شهرستان های استان همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار خواهیم نمود.
وی افزود : پیاده روی یکی از ورزشی های مهم برای حفظ سلامتی است و با برگزاری این همایش ها در مناسبت های مختلف می‌توان در راستای افزایش تندرستی و سلامتی جوانان و جامعه انجام ورزش های همگانی را به یک فرهنگ تبدیل کرد و موجب دوری جوانان از معظلات اجتماعی می شود.

نظر شما