شناسهٔ خبر: 33444682 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در آخر هفته

«همراه»، «رگبار»، «یتیم خانه ایران»، «در جستجوی قطعه گمشده» و «یک اشتباه خوب» تعدادی از فیلم های سینمایی پایان هفته تلویزیون هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «همراه»، «رگبار»، «در جستجوی قطعه گمشده»، «یک اشتباه خوب»، «دوری و بازگشت»، «برای گریس»، «آبروی از دست رفته آقای صادقی»، «امنیت»، «تی ۳۴»، «استرداد»، «نیاز»، «مائودی»، «پت و مت»، «یک پلیس و نصفی»، «کاراگاه خصوصی ۱»، «یک دماغ ناقابل»، «درخت محبوب من»، «پدینگتون ۱»، «دسپرو»، «عمو بوت نات»، «ماشین‌ها ۱»، «رعد آسا دل»، «تیغ آفتاب»، «جومانجی»، «بازگشت لوک خوش شانس»، «تغییر مسیر»، «سارا کوچولو»، «خداحافظ وینی پو»، «نود دقیقه زندگی»، «یتیم خانه ایران»، «بازگشت به خانه»، «آزادی مشروط»، «داری دیوونم می‌کنی»، «ایدی»، «اسب آبی»، «انجمن شاعران مرده» و «فهرست سیاه» پنج‌شنبه و جمعه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک

فیلم سینمایی «همراه» به کارگردانی یورک شاکلتون، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی نیکلاس کیج، کوری هاردریکت و مایکل رینی خواهیم دید: مایک چندلر و دامادش استیو پس از مراجعه به اداره پلیس متوجه می‌شوند که در حین گشت زنی در شهر باید پسر نوجوانی به نام کنی را همراه خود ببرند. کنی که به خاطر اعمال خشونت در مدرسه تنبیه شده، به احبارباید چند روز را به همراه پلیس در شهر گشت زنی کند تا از عاقبت خشونت و کار‌های خلاف درس عبرت بگیرد. چندلر و دامادش و کنی در حال گشت زنی هستند که متوجه می‌شوند در بانکی در نزدیکیشان سرقتی مسلحانه در حال وقوع است. چندلر تصمیم می گیرد که به خاطر داشتن همراه و حفظ امنیت جان او خود را درگیر این قضیه نکند. در همین موقع یکی از سارقین که داخل خودرویی در نزدیکی در بانک مشغول نگهبانی است، به سمت ماشین چندلر شلیک کرده و استیو را زخمی می‌کند که ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «رگبار» به کارگردانی محمدرضا ورزی، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره اعدام انقلابی حسنعلی منصور است.

سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، امیریل ارجمند و گوهرخیراندیش در فیلم تلویزیونی «رگبار» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

 شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «در جستجوی قطعه گمشده» به کارگردانی مسعود فرخنده، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره طراوت دختری نوجوان است که به ستاره‌ها علاقه زیادی دارد و شب تولدش، زمانی که مشغول رصد آسمان بوده، شاهد سقوط آدم فضایی‌ می‌شود. این آدم فضایی قطعه‌ای گمشده دارد که در آن سوی شهر افتاده و اگر قبل از غروب آفتاب به آن نرسد، خاکستر خواهد شد. اما مشک

نظر شما