شناسهٔ خبر: 33444572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکذیب انتقال دی‌لیخت به PSG: اخبار جعلی است

مینو رایولا شایعات دیروز مبنی بر اینکه او برای فراهم کردن مقدمات انتقال ماتیس دی‌لیخت به PSG به پاریس سفر کرده بوده را تکذیب کرد و آن را به عنوان اخبار جعلی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اخبار مربوط به باشگاه آینده ماتیس دی‌لیخت، پدیده 19ساله و کاپیتان فصل گذشته آژاکس آمستردام این روزها بسیار داغ است. درحالیکه از بارسلونا به عنوان بزرگترین خواهان دی‌لیخت نام برده می‌شود نام پاری سن ژرمن هم به عنوان مقصد احتمالی او مطرح شده است.

 

 

دیروز گزارشهایی منتشر شد که مدعی بود تصاویری از مینو رایولا، ایجنت دی‌لیخت در پاریس ثبت شده و رایولا برای مذاکره با باشگاه PSG برای انتقال دی‌لیخت به این شهر سفر کرده است.

 

اما رایولا در واکنش به این گزارشها آنها را به شدت تکذیب کرده و گفت:" این خبرها نمونه واضحی از اخبار جعلی است".

 

از سوی دیگر خود دی‌لیخت روز سه‌شنبه گفته بود که هنوز برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش آماده نیست و قصد ندارد در این مورد عجله بکند. دی‌لیخت در گفتگو با موندو دپورتیوو گفت:" هنوز نمی‌دانم قلبم در این باره چه می‌گوید. امسال تمام حواسم به آژاکس و تیم ملی بود و برای همین وقت نداشتم درباره این مسائل فکر کنم".

 

دی‌لیخت در ادامه گفتگویش با موندو دپورتیوو گفت:" حالا که به تعطیلات می‌روم وقت دارم به این موضوع فکر کنم و درباره آینده‌ام به تصمیم‌ برسم".

 

نظر شما