شناسهٔ خبر: 33444392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمکی: وزارت بهداشت، خانه شرکت‌های دانش بنیان است

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توییتر خود نوشت: شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه سلامت بدانند که وزارت بهداشت، خانه و دفتر آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سعید نمکی روز پنجشنبه در توییت خود افزود: شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه سلامت بدانند وزیر بهداشت کارگزار آنها است و افتخار می‌کنیم که با تکیه بر جوانان مستعد ایرانی به دنیا ثابت کنیم که توانمندترین نیروها را در ایران داریم.

نمکی ۱۹ خرداد ۹۸ در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث در جمع خبرنگاران گفته بود: افتخار کشور این است در شرایط سخت تحریم با تکیه به تولیدکنندگان داخلی و سیاست‌های وزارت بهداشت که حمایت از تولید داخل است، نیازهای خود را تأمین می‌کنیم. خوشحال هستم که در این نمایشگاه نزد تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم و از ۲۳ محصول جدید رونمایی می‌کنیم.

وی همچنین ۲۱ اردیبهشت ۹۸ در بیست و هفتمین جلسه شورای فناوری سلامت درباره شرکت‌های دانش بنیان گفته بود: شرکت‌های دانش بنیان باید به ما مدل و الگو بدهند که چگونه می‌توان نظام ارائه خدمت در حوزه سلامت را با منابع کمتر، به صورت بهتری مدیریت کرد و محصول شرکت‌های دانش بنیان، همیشه تولید ماده اولیه، دارو و تجهیزات پزشکی نیست، بلکه گاهی تغییر در شیوه مدیریت یا سبک زندگی مردم، بهترین محصول یک شرکت دانش بنیان است.

وزیر بهداشت در آن جلسه بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید برای بازاریابی مورد حمایت قرار گیرند و در کنار این شرکت‌ها، مجموعه‌هایی به عنوان مشاور، فعالیت کنند. بارها در بازدیدهایی که از استان‌ها داشتیم، تاکید داشتم که حتماً در کنار شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های مشاور در حوزه بازاریابی و صادرات فعالیت داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما