شناسهٔ خبر: 33443319 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

برخورد پلیس خراسان جنوبی با سگ‌گردانی در سطح شهر

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سگ‌گردانی در سطح شهرهای استان نسبت به کشور کم است اما وجود دارد، تصریح کرد: پلیس با سگ‌گردانی در سطح شهر به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار مجید شجاع، دیروز ۲۲ خرداد، در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده، از ابتدای سال جاری با افزایش تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به توصیه‌های پلیس برای کاهش سرقت‌ها و تصادفات، تصریح کرد: مردم باید مراقب خودروهای خود بوده و با رعایت مسایل امنیتی مانع از سرقت شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: خطای انسانی میزان فوتی‌های تصادفات را با افزایش ۴۰ درصدی در سال جاری مواجه کرده است.

شجاع ادامه داد: واژگونی، عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، تصادفات رخ به رخ و سرعت غیر مجاز از عوامل دیگر بروز تصادفات جاده‌ای امسال بوده است.

وی افزود: ۷۵ درصد آسیب جدی که به موتورسواران بعد از تصادف وارد می‌شود، به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به سرقت‌ها، بیان کرد: بخش عمده‌ای از سرقت‌ها به موارد خرد مانند سرقت قطعات خودرو و سرقت از مغازه‌ها اختصاص دارد که این امر نیز در سال جاری افزایش داشته است.

شجاع ادامه داد: ۷۵ درصد سرقت‌های صورت گرفته طی امسال کشف و به مال باخته‌ها برگشت داده شده است.

وی از کشفیات مواد مخدر نیز سخن گفت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۸.۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش دارد.

شجاع یادآور شد: پلیس با کشف حجاب در خودروها نیز قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه تعرض به ارزش‌ها را به افراد هنجار شکن در سطح جامعه نمی‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما