شناسهٔ خبر: 33443050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دو بازار روز جدید در کرج احداث می شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از ایجاد دو بازار روز جدید در مناطق چهار و هفت شهرداری کرج خبر داد و گفت: زمین هایی برای احداث آن ها در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

عباس وحیدی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: ایجاد دو بازار روز در مناطق چهار و هفت شهرداری کرج در دستور کار این سازمان قرار دارد و با پیگیری های صورت گرفته، زمین هایی جهت احداث این بازار روزها در نظر گرفته شده و احداث سردخانه با ظرفیت یک هزار تن بالای صفر و 100 تن زیر صفر در دستورکار قرار گرفته است. مقرر شده زمین هایی در نقاط مختلف شهر با ابعاد حدود پنج هزار متر مربع جهت عرضه دام زنده اختصاص یابد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اظهار کرد: این سازمان برای نخستین بار در البرز اقدام به انعقاد قرارداد جهت ایجاد درآمد پایدار از طریق طرح جامع پرداخت الکترونیک PSP کرده است؛ پیگیری جهت بازگشایی مجدد بازار روز صدف و راه اندازی طبقه دوم بازار روز ماهان و مذاکره با افراد و شرکت‌های مختلف جهت بهره برداری سریع‍تر از محل مذکور از دیگر اقدامات این سازمان است.

وی از اجرای طرح یکسان سازی کیوسک های سطح شهر و مطرح کردن موضوع در کمیته تثبیت شهرداری و بهره مندی از ظرفیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج خبر داد و بیان کرد: مقرر شده در فاز اجرایی این طرح از ظرفیت پارک علم و فناوری البرز و شرکت های دانش بنیان تحت نظر به عنوان سرمایه گذار استفاده شود؛ در زمینه انتقال صنوف مزاحم سطح شهر نیز فراهم کردن بستر مناسب جهت انجام این اقدام با همکاری سازمان های مربوطه ضروری است.

وحیدی اظهار کرد: پیگیری های لازم جهت تخصیص زمین مناسب جهت انتقال و راه اندازی میدان بار مرکزی جدید  و نیز احداث گیت‌های مکانیزه جهت اخذ بهای خدمات در ورودی میدان بزرگ میوه و تره بار مرکزی کرج بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر کرج نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/د/1105/س/1

نظر شما