شناسهٔ خبر: 33442282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

نشست مدیران ارشد سازمان ورزش و مسوولان فدراسیون فوتبال؛

مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری طی نشستی با مسوولان فدراسیون فوتبال کشور دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امروز (سه شنبه) سلیمانی نماینده سرپرست سازمان ورزش به همراه برخی مدیران ارشد این سازمان از جمله بیابانی و دستگردی به ترتیب معاونان ورزش آقایان و بانوان و خسروی مسوول امور فدارسیونها و هیئت های ورزشی با شکوری سرپرست دبیرکل و شریفی رییس اداری و تشریفات فدراسیون فوتبال دیدار و پیرامون توسعه فوتبال و فوتسال در دوبخش آقایان و بانوان در سطح همگانی گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست هریک از مدیران سازمان ورزش گزارشی کوتاه از عملکرد خود در بخشهای اجرای مسابقات، آموزش و داوری ارایه کردند.
در ادامه سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تحسین اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران برای توسعه ورزش فوتبال، ورزش محلات را پایه و بستر ورزش قهرمانی دانست و گفت: بسیاری از نام آوارن ورزشی استعداد خود را در مسابقات محلات شناسایی کردند و به ورزش حرفه ای روی آوردند.

در این نشست تصمیماتی اتخاذ شد تا با همکاری دوجانبه مدارس فوتبال شهرداری با رعایت قوانین جاری و تحت نظر مربیان کارآزموده کار کنند. همچنین برنامه های مشترک ورزشی در بخشهای رقابتی و آموزش نیز اجرا خواهد شد.

نظر شما