شناسهٔ خبر: 33442209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی می‌تواند موفق باشد/ همه باید مراقب حفظ شان و نام بزرگ استقلال باشند

پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران معتقد است سرمربی ایتالیایی می‌تواند در استقلال موفق باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و حضور استراماچونی به عنوان سرمربی تیم به خبرنگار برنا گفت: بنده شناخت زیادی از این سر‌مربی ندارم اما آنچه باعث خوشبینی به این انتخاب می شود سابقه و رزومه او است.

وی افزود: حضور در لیگ مطرحی مانند سری A و آن هم سرمربیگری در باشگاه بزرگی مثل اینترمیلان نقطه قوت استراماچونی است چرا که بی تردید در این مربی دانش و توانایی سرمربیگری در چنین تیمی را دیده اند که کار را به او واگذار کرده اند.

بازیکن پیشین تیم ملی و باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: به نظر من اگر ابزار کافی برای این سرمربی مهیا شود او می‌تواند در تیم موفقیت کسب کند. هواداران به حق از باشگاه انتظار دارند و امیدوارم در لیگ نوزدهم تیم بتواند هواداران را خوشحال و راضی کند.

جباری در پایان گفت: بنده از بروز برخی اتفاقات در آکادمی متاسف هستم و اینکه معتقدم آنجا هیات امنایی زیر نظر هیات مدیره باشگاه اداره شود. بسیاری از خانواده ها با هزار امید فرزند خود را به آکادمی می‌فرستند و مهم است که خروجی آکادمی برای باشگاه موفقیت آمیز  باشد. ضمن اینکه همه در باشگاه و آکادمی باید مراقب حفظ شان و نام بزرگ استقلال باشند.

نظر شما