شناسهٔ خبر: 33439762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گرشاسبی: مدیریت هر خرابه‌ای را به من دادند، آباد شد

روزنامه خبرورزشی نوشت: مدیرعامل پیشین پرسپولیس معتقد است برانکو از پرسپولیس نمی‌رود، چون عاشق ایران است و اخلاق حرفه‌ای را همیشه رعایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

انتشار خبری مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن اعضای هیئت‌مدیره قبلی باشگاه پرسپولیس، موج عجیبی بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد. در همین رابطه با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین سرخ‌پوشان به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:

اتفاقاتی رخ می‌دهد که انگار باید نگران وضعیت شما باشیم!
نگران نباشید، دیگر شرایط از این بدتر که نمی‌شود! فعلاً زندگی عادی خودم را دارم و کارم را می‌کنم، اما هنوز هم جواب یک سؤال را نگرفته‌ام و به دنبالش هستم.

چه سؤالی؟
از یک طرف می‌گویند پرسپولیس دولتی نیست و روی پای خودش ایستاده، اما از سوی دیگر هیئت‌مدیره را دولت می‌آورد و می‌برد. ما را هم به خاطر اینکه مدیر دولتی بودیم، برکنار کردند.

در مورد بدهی مالیاتی بیشتر توضیح می‌دهید؟
از روزی که باشگاهی به اسم پرسپولیس تأسیس شد تا امروز ۶۸، ۶۹میلیارد تومان بدهی به مالیات نوشته شده که تقریباً تمام این بدهی، علی‌الرأس است. یعنی گزارش مالی به اداره مالیات داده نشده و ممیزان این اداره برای هر سال به صورت تخمینی، یک عددی را نوشته‌اند و حالا همان عدد به ۶۹میلیارد تومان رسیده است. نه بنده و نه سایر مدیران قبلی و بعدی باشگاه، هیچ تأثیری روی این رقم نداشته‌اند فقط گرفتاری‌هایش برای ما باقی مانده است. البته قابل شکایت است و ما هم باید وکیل بگیریم و پی‌گیری کنیم.

با این همه مشکل، پشیمان نیستید که مدیرعامل پرسپولیس شدید؟
من عاشق کارهای سخت هستم. هر کجا به‌هم می‌ریخت، مدیریتش را به من می‌دانند و خرابه‌ها را تبدیل به آبادی می‌کردم. این را من نمی‌گویم، آمار می‌گوید. از اداره کل ورزش خوزستان تا دبیرکلی فدراسیون کشتی، از ریاست اداره ورزش شمیران تا همین باشگاه پرسپولیس. عاشق کار در بحران هستم و اینکه جاده خاکی را اتوبان کنم ولی انتهای کار با من این رفتارها می‌شود.

با این شرایط، جدایی احتمالی برانکو تقصیر مدیران باشگاه نیست؟
من می‌گویم برانکو از پرسپولیس نمی‌رود، چون عاشق ایران است و اخلاق حرفه‌ای را همیشه رعایت می‌کند. امکان جدایی برانکو خیلی کم است.

توضیحات گرشاسبی درباره چگونگی خرید بازیکن با پنجره بسته و اختلاف نظرش با برانکو در جذب مهاجم را اینجا بخوانید.

43503

نظر شما