شناسهٔ خبر: 33438959 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تئاتر شهر در جست‌وجوی آرامشی پایدار 

مدیر مجموعه تئاتر شهر طی روزهای گذشته ضمن رایزنی با برخی مقامات دولتی و انتظامی پیرامون بهسازی و اصلاح شرایط اجتماعی محیط پیرامونی این مجموعه، خواستار اقدامات جدی آنها در این زمینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی تیراندازی و تشدید آشفتگی محیط فیزیکی پیرامون تئاتر شهر، سعید اسدی، مدیر این مجموعه با فرماندار تهران، مدیران شهرداری و تعدادی از مقامات بلند پایه انتظامی دیدار و ضمن دیدار و گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از او خواست تا مشکلات تئاتر شهر  را به گوش عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و پیروز حناچی شهردار تهران برسانند.

سعید اسدی همچنین در دیدار با عیسی فرهادی، فرماندار تهران ضمن ابراز نگرانی از شرایطی که طی ماه‌های اخیر در محیط پیرامونی تئاتر شهر اتفاق افتاده است، پیگیری موضوعاتی چون محصور کردن این عرصه، پاکسازی محیط این مجموعه از افراد نابهنجار و ایمن‌سازی مضاعف و جمع‌آوری دستفروشان را خواستار شد.

همچنین مدیر مجموعه تئاتر شهر روز گذشته با سرهنگ قاسم‌زاده، رییس کلانتری، سرهنگ باقری، معاون اطلاعات کلانتری، سرهنگ کرمی سرکلانتر کلانتری جامی، طاهری شهردار ناحیه ۱ و مهندس خرد معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری تهران  جلساتی را برگزار کرد.

 در این جلسات به راه‌های عملی دست‌یابی به آرامشی پایدار پیرامون تئاتر شهر پرداخته و مقرر شد علاوه بر برنامه‌ریزی راهبردی جهت حذف آسیب‌ها در این محیط، اقدامات عملی و فوری نیز جهت بالا بردن امنیت و حفظ حریم مجموعه صورت پذیرد.

۵۷۵۷

برچسب‌ها:

نظر شما