شناسهٔ خبر: 33438558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 جزئيات توافق رحمتي و پديده

سيد مهدي رحمتي را بايد گلر پديده در فصل جديد دانست. کاپيتان قديمي استقلال نهايتا به اين نتيجه رسيده که از استقلال جدا شود. بعد از اتفاقاتي که در دربي نوروز رخ داد، انتقادات زيادي از رحمتي شکل گرفت و بعضي رسانه‎ها از احتمال جدايي او از استقلال در پايان فصل به خاطر همين انتقادات خبر دادند. رحمتي که طي اين مدت هيچ مصاحبه‎اي نداشته و واکنشش به انتقادات، فقط و فقط سکوت بوده، بالاخره در گفت و گو با يکي از نزديکانش به اين نتيجه رسيد که با شرايط به وجود آمده، بهتر است از استقلال جدا شود چرا که جريان شکل گرفته عليه او، به انتقاد محدود نشده و در فضاي مجازي ( صفحه خودش و حتي فرزندش در اينستاگرام) به خودش و نزديکانش توهين و فحاشي شده تا سيدمهدي تصميمش براي جدايي از استقلال را بگيرد.

او از 6 تيم مختلف پيشنهاد داشته که گويا پيشنهاد تراکتور وسوسه انگيزتر از ساير پيشنهادها او بوده اما او به خاطر ماندن در استقلال صبر کرد اما رحمتي که خبر تماس سايپا با او هم رسانه‎اي شد با يحيي گل‎محمدي سرمربي پديده صحبت کرده و با او به توافق رسيده است. رحمتي از ماجراي حضور 30-40 نفر از طرفدارانش در مقابل باشگاه استقلال ناراحت شده و پيگير اين است که بداند کساني که مقابل باشگاه رفته اند، از طرف چه جرياني بوده اند. او اين اتفاق را هم يک دسيسه مي داند‌.

حتما با خودتان مي‎گوييد اگر اين خبر صحت دارد، پس چرا مالک پديده در گفتگو با خبرگزاري ايسنا توافق با گلر استقلال را تکذيب کرده است. دليل اين موضوع چيزي نيست جز آنکه حميداوي بر خلاف يحيي علاقه‌‏اي به جذب رحمتي ندارد منتهي بعيد است زور او در اين ماجرا به سرمربي تيمش بچربد و بايد در روزهاي آينده منتظر توافق رسمي رحمتي با پديده باشيم. قضيه وقتي جدي تر مي شود که بدانيد يکي از نزديکان باشگاه پديده در گفتگو با سايت فوتبالي، مذاکره با رحمتي را تکذيب نکرده و گفته:" ما با بازيکنان زيادي مذاکره مي کنيم و با هر بازيکني به توافق قطعي برسيم، آن را به صورت رسمي اعلام خواهيم کرد" در هر حال پديده باشگاه پولداري است و حتي با حسيني هم مذاکره کرده است.

وعده سروش به هواداران

برانکو بر مي‌گردد

البته که بازيکنان در جدايي يا بازگشت برانکو نقشي نخواهند داشت اما آنها همه‌ي تلاش‌شان اين است که هواداران نگران پرسپوليس را آرام و از حضور دوباره‌ي برانکو در تهران آسوده‌خاطرشان کنند. همين چند روز پيش بود که حسين ماهيني در توئيتر از بازگشت برانکو براي ادامه‌ي همکاري با پرسپوليس خبر داد و اين بار هم سروش رفيعي چنين مسئوليتي را به عهده گرفته است. سروش که بعد از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي براي استراحت به قطر رفته، از بازگشت برانکو خبر داده است. او در گفتگوي زنده‌اش با هواداران پرسپوليس در اينستاگرام اعلام کرد که در مورد برانکو جاي نگراني نيست و او برمي‌گردد.

اين بازيکن در پرسش و پاسخ با هواداراني که در اين گفتگوي زنده شرکت کرده بودند، درباره‌ي وضعيت کادر فني پرسپوليس و برانکو گفته: «نگراني ندارد! اصلا اتفاقي نيفتاده که بخواهيم نگرانش باشيم. باشگاه تمام تلاشش را مي‌کند تا آقاي برانکو در پرسپوليس بماند و مطمئن باشيد که در نهايت اتفاقي جز اين نمي‌افتد.»

ترجيح طارمي

اول اروپا بعد پرسپوليس

پرسپوليس علاقمند است مهدي طارمي را جذب کند. اين بازيکن هم دوست دارد دوباره به جمع قرمزها بازگردد. منتهي طارمي اولويت اولش اين است که بتواند در اروپا بازي کند و در آخرين پيامي هم که به قرمزها داشته، گفته اگر نتواند به قاره سبز برود در آسيا براي پرسپوليس بازي خواهد کرد. مهدي از باشگاه تراکتور هم پيشنهاد دارد ولي اعلام کرده در ايران براي پرسپوليس بازي مي‌کند.

مذاکره جدي پديده با لوسيانو پريرا

باشگاه پديده مشهد که خود را براي حضور در ليگ نوزدهم و همينطور ليگ قهرمانان آسيا آماده مي کند اين روزها به دنبال بستن تيمي قدرتمند است و به همين دليل روند مذاکرات خود را با لوسيانو پريرا آغاز کرده.

پديده اي ها که با بازي‌هاي خوب خود موفق شدند عنوان تيم شگفتي ساز ليگ را به دست بياورند حالا به دنبال بستن تيمي قدرتمند براي حضور موفق در ليگ نوزدهم و همينطور ليگ قهرمانان آسيا هستند.مشهدي ها که فصل پيش نيز در روند انجام بازي هجومي از بازيکنان موفقي همچون يونس شاکري، حسين مهربان، امين قاسمي نژاد، مهدي خاني، برزاي و ... در خط جلوي خود استفاده مي کردند امسال نيز به دنبال ساختن تيمي با خط حمله قدرتمند هستند و به همين دليل اين روزها، با مهاجم برزيلي باتجربه و کاربلدي که سال هاست در ليگ برتر ايران توپ مي‌زند به مذاکره پرداختند.

بدين ترتيب از مشهد خبر مي رسد مسئولان تيم شهرخودرو با توجه به حضور مهم در ليگ قهرمانان آسيا و البته ليگ برتر به دنبال اين هستند تا بتوانند با فعاليت مثبت خود در فصل نقل و انتقالات موجبات قدرتمندتر شدن مشهدي ها را در ليگ پيش رو سبب شوند.

توضيح چلنگر در مورد مصاحبه جنجالي برانکو

در روزهاي گذشته مصاحبه اي از قول برانکو مبني بر عدم تمايل او به ادامه فعاليت در باشگاه پرسپوليس و تمايل به جدايي وي منتشر شد. اما حالا نشريه گل در مصاحبه اي با رضا چلنگر در مورد صحت اين مصاحبه صحبت کرده و مترجم سابق برانکو مدعي شده برانکو صحبتي از جدايي نکرده و تنها به وجود برخي ابهامات در شرايط پيش رو اشاره داشته است.رضا چلنگر گفت: «من با برانکو پس از خروج ايشان از استاديوم و تماشاي ديدار کرواسي و تونس صحبت کردم و به وي در مورد مصاحبه چاپ شده در نشريه کروات توضيح دادم که برانکو گفت من چنين صحبتي نکرده ام. برانکو اضافه کرد چندين سال پرافتخار در پرسپوليس داشتيم و سال اول نيز به عبارتي قهرمان شديم. البته مطالبات انباشته شده اي داريم که ما را دچار ابهام کرده است. من نگفتم که چندين پيشنهاد در خاورميانه دارم و تنها گفتم ابهاماتي وجود دارد و مشخص نيست ماجرا چگونه حل و فصل شود.»

چلنگر در ادامه گفت که مصاحبه برانکو بسيار طولاني تر و بيش از آن تکه کوتاه منتشر شده در سايت مذکور بوده است اما در کل مصاحبه چنين نکته اي در مورد عدم تمايل برانکو به بازگشت وجود نداشت. پرداخت مطالبات برانکو هنوز انجام نشده و در شرف نهايي شدن است.

برچسب‌ها:

نظر شما