شناسهٔ خبر: 33435703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

«بلبلی» که غزل جدایی می‌خواند!

ورود تراکتور به مثلث جذب بازیکن جنجالی/ زنوزی شخصا دست به کار شد

مهاجم باشگاه سپیدرود رشت در آستانه پیوستن به تراکتورسازی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، محمد بلبلی، مهاجم 21 ساله تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بازی‌های خوبی را در ترکیب این تیم انجام داد اما با این حال نتوانست از سقوط تیمش به دسته یک جلوگیری کند.

با توجه به سقوط سپیدرود جدایی بلبلیِ جوان از جمع رشتی‌ها قابل پیش‌بینی بود؛ همچنین به واسطه این عملکرد درخشان طبیعی بود که وی مشتریانی از لیگ برتر پیدا کند.

درحالی که ابتدا عنوان شد این بازیکن مازندرانی با فولاد خوزستان قرارداد امضاء کرده است ولی چند روز پیش تصویری از وی منتشر شد که او را در حال عقد قرارداد با باشگاه استقلال نشان می‌داد و همین امر باعث شد تا داستان انتقال بلبلی حسابی خبرساز و جنجال‌آفرین شود.

اما موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید باشگاه تراکتورسازی نیز برای جذب پدیده سپیدرود با این باشگاه وارد مذاکره شده و با پیشنهاد خوب خود توانسته است به خرید این بازیکن نزدیک‌تر از دو تیم دیگر باشد. 

کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه در حال حاضر سه باشگاه فولاد خوزستان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز خواهان بلبلی هستند، گفت: افکار این باشگاه به تراکتورسازی برای انتقال محمد بلبلی نزدیک‌تر است.

وی به آخرین وضعیت محمد بلبلی بازیکن جنجالی سپیدرود و باشگاه‌های خواهان این بازیکن پرداخت و از مسئولان باشگاه فولاد و استقلال گلایه کرد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت همچنین از تلاش محمدرضا زنوزی همتای خود در تیم تراکتورسازی برای جذب بلبلی و قول‌هایی که وی برای جمع کردن پرونده‌های قضایی علیه سپیدرود داده است خبر داد.

بیات تأکید کرد: رقم تراکتورسازی از همه بیشتر است. بنده با آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم صحبت کردم. او گفت مشکلاتی که بین تراکتورسازی و سپیدرود وجود داشت و پرونده‌های قضایی که در تبریز تشکیل شده است را جمع می‌کند. 

مالک باشگاه سپیدرود ادامه داد: آقای زنوزی گفته سپیدرود را دوست دارد و اقدام تماشاگران سپیدرود (در بازی با تراکتورسازی) احساسی بوده است که باید کار فرهنگی انجام بدهیم. مالک تراکتورسازی حتی گفته هر موقع سپیدرود کمکی بخواهد دریغ نمی کنم. این دیدگاه زنوزی است.

وی تصریح کرد: استقلالی‌ها می‌گویند ما پول نداریم ولی یک مرتبه مربی ایتالیایی می‌آورند و خریدهای میلیاردی می‌کنند. کدام را باور کنیم؟ آقای زنوزی صداقت داشت و فکر می‌کنم مشکلات قضایی سپیدرود و تراکتورسازی حل شود. زنوزی حُسن نیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما