شناسهٔ خبر: 33434371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رحیمی: گزینه‌های داخلی و خارجی برای نیمکت استقلال خوزستان داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: گزینه‌های داخلی و خارجی برای سرمربیگری داریم و تا چند روز آینده سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

محمد رحیمی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت سرمربیگری  این تیم برای حضور در لیگ آزادگان بیان کرد: پس از سقوط تیم به لیگ دسته اول مذاکرات با مربیان مختلف را برای انتخاب سرمربی آغاز کردیم. گزینه‌های داخلی و خارجی  داریم تا تیم قدرتمندی را برای بازگشت به لیگ برتر آماده کنیم.

او افزود: قرار بود در هفته گذشته سرمربی انتخاب شود، اما مشکلاتی پیش آمد که درصدد رفع آن هستیم. سرمربی تیم به احتمال زیاد خارجی است برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کنیم. گزینه‌های زیادی داشتیم و به احتمال زیاد تا هفته آینده سرمربی جدید انتخاب می‌شود.

رحیمی ادامه داد: چند گزینه ایرانی هم مانند ویسی، فکری، پورموسوی و ... داشتیم، اما با کمک هیئت مدیره به زودی سرمربی را انتخاب می‌کنیم. محمد علوی هم زحمات زیادی برای تیم کشید و در کادرفنی خواهد ماند و دستیار سرمربی جدید می‌شود. او آینده مربیگری دارد و در ادامه خواهد درخشید، اما اهدافی داریم و به همین دلیل به مربی با تجربه نیازمند هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: درصدد آماده کردن تیم قدرمندی هستیم تا به لیگ برتر بازگردیم. هدف ما بازگشت به لیگ برتر است. قرار است مربی بزرگی که سابقه کار در ایران را دارد  را بیاوریم. همچنین از بازیکنانی که در لیگ هجدهم در استقلال خوزستان زحمات زیادی کشیدند، تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: طلب دیوید ساکونی به ۲ بخش تقسیم شد و بخش اول را پرداخت کردیم و درصدد هستیم تا قسط دوم را نیز بدهیم، اما از او درخواست تخفیف کردیم. اینکه می‌گویند اگر این پول پرداخت نکنیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کنیم، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی دروازه بان آبی پوش از دنیای فوتبال و استقلال!

پشت پرده تمدید نشدن قرارداد ۲ کاپیتان استقلال چیست؟

میزان پرداختی پرسپولیس به منشا مشخص شد

برانکو در سرزمین شفر!

انتهای پیام/

اظهارات محمد رحیمی درباره شرایط استقلال خوزستان

نظر شما